Phantomwar Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Hei, Prøvde å starte en tråd rundt Assassins Creed som etter min mening er foreløpig det beste spillet som er til nå sluppet til PS3. Den ble stengt, så vi prøver igjen. Hva synes dere andre om dette spillet. Er dere enige i at dette er frem til nå det beste spillet på PS3 ? Ja jeg vet det også er sluppet på Xbox360, men her snakker vi PS3 Endret 22. november 2007 av Phantomwar Lenke til kommentar
Natski Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Aldri i verden. Har det på 360 og synes det er blant de verste spillene jeg har spilt på maskinen. Var bare så kjedelig gameplay. Lenke til kommentar
Phantomwar Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 Aldri i verden. Har det på 360 og synes det er blant de verste spillene jeg har spilt på maskinen. Var bare så kjedelig gameplay. Så synd, godt ikke alle er like skuffet som deg over det. Prøvd det på PS3 ? ;-) Lenke til kommentar
Natski Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Spørs vel om dårligere framerate vil gjøre spillet bedre. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 spillet er utrolig vakkert det skal dem ha, men alt for ensformig.. er små lei etter kun 2 assasins, var nok ikke verdt de 600kr jeg betalte. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Spørs vel om dårligere framerate vil gjøre spillet bedre. De fleste kildene jeg har sett har sagt at PS3 versjonen har bedre fps enn 360 versjonen. Selv synes jeg Assassin's Creed var en en enorm skuffelse og et kjempedårlig spill! Har allerede avtalt å bytte det bort via bytteklubben game over. Ga opp når jeg kom til den tredje som skulle drepes. Da var jeg lei av det uhyre ensformige gameplayet. Synes det er helt latterlig at spillet har de store og fine byene også har de laget et gameplayet som er så sinnsykt forutsigbart og ensformig. Lenke til kommentar
4MB Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Liker det veldig godt! Kommet til det 5 offeret og koser meg. MEN, det er veldig ensformig, ja. Skulle prøve å bare løpe rundt i Damascus i går og ta alle View Points osv, da ble jeg lei. De kunne jo gjort så mye mer med side-missions og sånne ting. Men skal nok gå gjennom det, slutten skulle visst være bra. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Det burde ha vært mer person utvikling, og mer å foreta seg bortsett fra å redde mennesker og slikt. Men bortsett fra de så synes jeg at historien er spennende og core gameplayet er bra. Grafikken er meget imponerende og animasjonene er fantastiske. 8/10 fra meg, og sier meg godt fornøyd med kjøpet. Lenke til kommentar
Varen Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Jeg er fornøyd med Assassin's Creed, men det kunne som sagt ha vært mye bedre. Mitt favorittspill på PS3 er nok fortsatt Ninja Gaiden Sigma Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Usedvanlig dårlig. Over hypa to the bone. Kjøpte spillet på release, men har ikke giddet å spille det til mer en et assasin kill. Du vet så og si hva du skal gjøre hele tiden, frame-raten på ps3 versionen er helt ASS!(vet ikke hvordan det er på xbox. Har bare sett sammenlignings videoen på gametrailer. Ikke nok med at frameraten virker stødigere på xbox, men fargene og detaljnivået på Ps3 er helt kvalmt dårlig i forhold. Skulle vært xbox exlusive for min del) Beviser fortsatt at Ubisoft suger til å programere på ps3 (wonder why they're holding back haze. Tror de skulle gå for desember releasen men da de så hvor pro infinity wards hadde gjort CoD4 på ps3 så tror jeg neppe de hadde guts nok. Kommer her å tror at de kan gi ut spill i denne kvaliteten, spytter på ubisoft og hun stygge stygge ubisoft dama.) Er faktisk like ass framerate som Splinter Cell Double Agent, om ikke dårligere. Helt latterlig at anmeldere og resten av hypeflokken bare lar det gli gjennom som om det ikke er et problem. Spillet er ensformig, lite å gjøre annet enn det du får beskjed om og gameplayet er ikke direkte bra. Vaktene oppfører seg som om de er løsmiddelskadet, fighting system er heller ikke spesielt bra. (du skal ikke slåss, du skal assasinate. blabla.) Historien i spillet derimot, er sikkert bra, virker som det er lagt mye tid inn i den og miljøet rundt deg er vellskapt. Landskapet, byen osv er bra konstruert MEN ærlig talt våkn opp. Dere sitter å spiller en film. Creed hadde vært bedre som film etter min mening, da hadde jeg kanskje giddet å få den med meg. Endret 23. november 2007 av BoRsE Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Må være noe feil med deg, tv'en din eller ps3'en din, for så dårlig er ikke frameraten. Den er stabil stort sett hele tiden men kan hakke i enkelte tilfeller, f.eks. når man synkroniserer. Detaljnivået er etter det jeg kan se på videoer helt lik, og farger og slikt justerer man på tv'en ved behov. Ser strålende ut på min tv i værtfall. spytter på ubisoft og hun stygge stygge ubisoft dama. Okey, var ikke før nå at jeg skjønte at du fremdeles går rundt i bleia og gurgler. Beklager. Endret 23. november 2007 av UrgeLoL Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) http://www.gametrailers.com/player/28005.html Du får se på denne da GurgleLoL. Tviler ikke på at du er fornøyd. Endret 23. november 2007 av BoRsE Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 http://www.gametrailers.com/player/28005.html Du får se på denne da UrgeLoL. Tviler ikke på at du er fornøyd. kanskje han bare er en av de som faktisk nyter gameplayet så mye at framerate er ikke så inne i helvetes viktig, jeg legger sjeldent merke til det, fordi det bryr meg ikke! så enkelt:) Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 xbox er litt skarpere på farger=) Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Ikke bare farger. Detaljnivået er så og si vasket ut i forhold. Endret 23. november 2007 av BoRsE Lenke til kommentar
Walts Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Grunnen til det om du leser litt kommentarer nedover siden er forskjel på innstilingene på tven, stiller du tven inn riktig får du like bra eller bedre bilde enn på xbox 360. kan si selv det jeg ser i den filmen på ps3.. sånn ser det ikke ut på min tv, ser mye bedre ut. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Som sagt så er jeg ganske så fornøyd med spillet ja. Gir det 8/10, og satser på at Ubisoft klarer å lage en oppfølger som banker denne lett. Tror at med ett par - tre måneder til med utvikling så ville det spillet ha hatt mer innhold, og tekniske småfeil ville ha vært borte. Grafikken er top notch, og byene er sinnsykt store og flott. Denne grafikk motoren hadde passet meget flott til et RPG spill ala oblivion. BoRsE: Om ikke du skjønner at du ser ut som en liten sur dritt unge når du skriver ting som spytter på ubisoft og hun stygge stygge ubisoft dama. så får du tenke over hva du skriver en gang til før du trykker svar. Det jeg ser på den videoen du linket til er at fargene er noe mer utvasket enn på xbox 360, samt at kontrasten er lavere. Men en annen ting som er sikkert er at forskjellene er like små som om man byttet drivere på grafikk kortet. Du kan ikke mene at disse småe forskjellene er det som skal til for at du skal like spiller eller ikke. Gameplayet er akkurat det samme, og frameraten er god nok til at man klarer å nyte spillet. Og som det sies ovenfor så kan kontrast og farger stilles inn på tv'en. Du kan til og med spille det i svart hvitt om du ønsker det. Endret 23. november 2007 av UrgeLoL Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Greit nok at folk liker spillet, men jeg er særdeles skuffet. Ventet meg mye mer og spillet trenger mye mer. Ubisoft snakker om "this is nextgen" her og "nextgen" der. Det er bare piss. Synes folk bør være kritiske til det man kaller et nextgenspill. Så for jeg heller synes syndt på de som blir lurt med av Ubisoft-Jade (som jeg fortsatt spytter på, med bleie eller ei) bak gardinen. "bryr meg ikke om frameraten, bryr meg ikke om at spillet er ensformig, bryr meg ikke om ditt og datt så lenge det ser bra ut." Spill bør være spill og film bør være film. Om man skal blande det sammen så skal man gjøre det på en mer profesjonell måte enn det ubisoft har gjort. Men dette er min mening Lenke til kommentar
Juke Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Det så ut til at PS3-versjonen hakket en del i enkelte sammenhenger på det videoklippet ja. Spesielt la jeg merke til hakkingen i kampscenen i videoklippet hvor det var en del kjappe bevegelser inne i bildet. Hakkingen under slåssingen var jo markant nok til at det var vanskelig å få med seg en del av bevegelsene folkene gjennomførte under sverdfektingen. Hmmm... hadde egentlig tenkt å kjøpe dette spillet til PS3, men dersom PS3-versjonen av spillet hakker på samme måte som i den videoen frister det for min del mer å kjøpe det til en annen plattform. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 fatter faen med ikke hvorfor folk heller stoler på videor lagt ut av gud vet hvem enn de som faktisk har spilt spillet:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå