Imbakekeke Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Heisann, har sittet forgjeves nå for å prøve å la naboen min få full tilgang til den ene partisjonen min. Er en person jeg har kjent så og si hele livet, og som det ikke er noe problem og stole på. Vi er i nettverk sammen i dag, og har ikke hatt noe problemer med å kopiere filer mellom hverandre tidligere. Nå skal han kunne kopiere fra seg til meg, uten at jeg trenger og være her. Hvordan kan jeg få gitt han, og bare han, fullstendig tilgang til den partisjonen? Dette er en ny disk, så jeg måtte slite litt for og i det hele tatt la han gå inn på de nye partisjonene. Er fremdeles ikke sikker på om dette er gjort riktig. Alle tips tas imot med takk. Endret 22. november 2007 av Imbakekeke Lenke til kommentar
Crizes Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Du må aktivere fildeling i vista, det er som standard aktivert. Deretter må du dele partisjonen, opprette en ny bruker til naboen din. Da vil kun naboen din få tillgang til partisjonen. Av egen erfaring så vil dette fungere. Lenke til kommentar
Imbakekeke Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Det var det som var problemet, jeg finner ikke ut hvordan jeg oppretter en bruker for en på nettverket. Lenke til kommentar
Crizes Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Opprette en vanlig bruker i windows skal gå bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå