mintman Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Tidlig en morgen i Etne i slutten av Juni. Ser at tauet i forgrunnen kunne vært en aning skarpere. Endret 22. november 2007 av gstavdal Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Synes ikke det gjorde noe at tauet ikke var helt skarpt. Hele bildet har et preg av lett morgendis i det solen begynner å ta tak. Mye bedre enn det møkkaværet nå i slutten av november. Men det er noe i kanten på høyre side som skjemmer litt. Det burde du kanskje klone vekk. Tom Lenke til kommentar
mintman Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Men det er noe i kanten på høyre side som skjemmer litt. Det burde du kanskje klone vekk. Takk for den. Fjernet nå Endret 22. november 2007 av gstavdal Lenke til kommentar
ferik Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Er det bare meg eller er horisonten en smule skeiv? ellers et veldig koselig og rolig bilde, får meg til å lengte tilbake til sommeren ja Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Er det bare meg eller er horisonten en smule skeiv? ellers et veldig koselig og rolig bilde, får meg til å lengte tilbake til sommeren ja Når du sier det, så er den nok det. Men jeg er ikke sikker på om det blir noe bedre av å rette den opp - da blir brygga skev istedet... Jeg kan leve med det; og heller mimre tilbake til en varm sommer (ikke årets!). Tom Lenke til kommentar
rogerjo Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Et fint bilde med masse ro og harmoni. Jeg kan fornemme morgenstillheten, en litt lun morgentemperatur og kanskje måseskrik i området. Bare 6-7 måneder i gjen nå, til neste varmedag Roger Lenke til kommentar
Arvid Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Er det bare meg eller er horisonten en smule skeiv? ellers et veldig koselig og rolig bilde, får meg til å lengte tilbake til sommeren ja Vanskelig å si om horisonten er skeiv når du ikke ser den. Men vannlinjen, har en liten heling ned mot venstre. Men det kan være fjellet som ligger slik. Men justerer man bildet litt, så virker det litt rettere. Arvid Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Mmmm, deilig bilde Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Veldig pent bilde, at tauet var uskarpt ødela ikke noe videre, egentlig. Veldig rolig stemning i bildet, som ga et inntrykk av morgen. (: Lenke til kommentar
El chico Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Jeg ville valgt å legge fokus på tauet slik at det ble helt skarpt. I tillegg tror jeg at jeg ville hatt det en anelse lenger opp og til venstre i bildeflaten. Bryggekanten til venstre er nevnt. Ellers et harmonisk bilde. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Dette minner meg om en tidlig morgen i sommerferien. Der dagen er ung, og jeg på vei ned for å kjøpe frokost. Jeg vil ikke si det gjør stort med det tauet som ikke er hundre prosent i fokus, men selve tauet er kanskje en smule for mye i midten for min smak. Men likevel er det et kjempefint bilde som gir meg masse sommerassosiasjoner, og gjør meg glad Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Föles som jeg er tilbake til sommeren og er ute å seiler. Kjempe bra bilde! Lenke til kommentar
EiSvIn Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Ahhh ... Deilige morgenkaffen på brygga, helt alene, med litt måkeskrik ett eller annet sted i bakgrunnen ... Dette er er slikt bilde man kan bli sittende å se på ganske lenge her som det sludder utenfor vinduet. Men fortvil ei folkens, 4 uker igjen nå, så snur sola. Men jeg ville ha rettet opp horrisonten litt her, det er ikke snakk om mange gradene, men nok til at det blir et lite irritasjonsmoment for meg i hvert fall. Og bryggen blir ikke påvirket av dette i det hele tatt. Skulle jeg ha tatt bildet selv ville jeg nok valgt litt mer luft rundt tauet også, i hvert fall på undersiden, men det er vel mer en smakssak. Endret 25. november 2007 av EiSvIn Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Fint motiv, men mangler noe skarphet og kontrast. Hadde gjort seg i svart hvitt. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Takk for hyggelige tilbakemeldinger. For å svare EiSvIn på dette med mer luft rundt tauet, så var det dessverre ikke mulig grunnet for mange elementer rundt som hadde forstyrret bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå