c2dnisse Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 se vedleggende Core 2 Duo E6850 Veldig Veldig Veldig Veldig Varm og ja den lever fremdeles...(cpuen) får foxcon mars i morra.. gleder meg til å putte cpu/vannblokka osv på det hk!! :-) Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Du kan nok se frem til mars ja Lenke til kommentar
datafreak15 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg bruker standard boxed vifte. Har ikke overklokket, men CPU ligger på 60-80 grader. Hva kan feilen være? Er det noe galt med vifta? 3dmark06 scoren min er ca 1200 på CPU. Er dette normalt? Takker for svar ! du har samme problem som jeg hadde med min e6600. jeg bytta ut cpukjøleren min med denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=330802 og da liggger jeg på 28 grader på idle og 30-39 på full load. jeg byttet også ut mitt kabinett med et aplus twin engine men jeg antar at d trenger ikke du. Om du da ikke har et dårlig kjølt kabinettt. lykke til med en kongeprosessor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå