KriB Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Jeg har tidligere hatt en 3Com OfficeConnect Internet Gateway, og denne holdt bare ut i tre-fire timer uten å måtte resettes. Holdt på å kasten den i veggen sist jegkjørte et mini-LAN, men greide å beherske meg og fikk pengene tilbake. Tenker nå på å kjøpe D-Link 604 for nye LAN og bredbåndsdeling. Er denne bra? Eller er det noen tilsvarenede billige rutere dere vil anbefale? Lenke til kommentar
Gibos Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Er muligens dumt å svare siden jeg ikke har testa 604, men jeg er rimelig fornøyd med D-Link 804. Har ikke resetta den på flere uker. Eneste problemet jeg hadde var da jeg ikke kom inn på admin(på boksen) en gang, flashet med ny bios så var alt ok. Tror ikke 804 koster mange kroner Lenke til kommentar
Underlord Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Jeg har di-614+ veldig lik bortsett fra at den jeg har har 22 mpbs trådløst også Jobber som It konsulent for et firma som heter smartnet Vi selger mye av disse intern til ansatte til hjemmebruk. Lenke til kommentar
opresterud Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Jeg har også veldig god personlig erfaring med 614+, og vet om flere som er veldig fornøyd med 604. Generellt sett så synes jeg D-Link gjør det veldig bra i pris/ytelses kombinasjonen nå. Og D-Link 614+ vant bla. testen i PC World Norge 13-2002. En DI-604 vil vel gjøre minst like god jobb for en normal bruker som en gammel Pentium PC med en Linux basert firewall, og sistnevnte bruker mere strøm + støyer. Ola Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Har en 604 liggende som jeg har brukt før, hadde ikke noe problemer med den. :o) Kan anbefales av meg om du er ute etter en liten ADSL iprouter for å dele ADSL med flere hjemmepc'er. Lett åsette opp og stabil/sikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå