spøkelset Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Har en 1994 Golf gti som liker godt å daue når jeg har den i 1.gir og krypkjører, eller generelt kjører seint. Virker som at det ikke har noe å si om motoren er kald eller ikke da dette har skjedd etter mange timers kjøring også. Utover dette fungerer bilen veldi bra. Kjøpte den for ikke så lenge siden og fikk da en medfølgende tilstandsrapport som ikke kunne vise til noen feil på motoren. Dersom det er relvandt er motoren chippet av tidligere eier. Det er også montert sportsfilter. Motoren er ikke noe spesielt slitt. Er gått 130 000. Er det noen som vet hva som er galt. Er det nødvendig å levere bilen inn til verksted eller er det noe jeg kan justere selv? Endret 22. november 2007 av Sponplanken Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Tenker feil på/sliten LMM eller gåen tomgangsregulator? Stopper den på tomgang og? Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 Tenker feil på/sliten LMM eller gåen tomgangsregulator?Stopper den på tomgang og? Er veldig skjelden den stopper på tomgang. Tror ikke den har gjort det før. Er først når du setter den i 1.gir og begynner å kjøre at den stopper. Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Noen som kan hjelpe? Endret 23. november 2007 av Sponplanken Lenke til kommentar
kremt Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Chip på en sugemotor? Ville fjernet den chipen med en gang, den kan skape masse trøbbel for deg. Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Chip på en sugemotor?Ville fjernet den chipen med en gang, den kan skape masse trøbbel for deg. å? Har du "dokumentasjon" på det? Kan godt være at du har rett, men folkene jeg kjøppte bilen av var ekstremt kyndige og tviler på at dem ville montert noe som ville gi problemer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå