Notatblokk Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Her er to bilder jeg tok forrige lørdag. Har ikke kommet meg til enden av rekka med bilder å redigere enda, men føler det er på tide å legge noe ut her uansett nå. Lenge siden sist! Her er jeg veldig fornøyd med etterbehandlingen (hmm, kanskje dumt siden ingen av dere har sett originalen da). Sier ikke noe mer om bildet, dere får titte og kommentere etter eget hode Tja.. litt testing av posering her. Kunne nok gjort en bedre jobb i PS. Lenke til kommentar
Feil Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 poseringen på bilde 2 får det hele til å se litt abstrakt ut. på bilde 1 er det ett hint (?) av uskarphet, øynene var fine, men litt ute av stil med resten av bildet. Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Syntes fargene var litt "daue" på første bilde (i alle fall på min skjerm) så tok en liten tur i PS og Portraiture, samt fjernet en catchlight jeg ikke likte i venstre øye. Ellers syntes jeg det ser bra ut, god skarphet og fin/jevn belysning, mulig jeg finner lyset på hennes høyre hånd litt forstyrrende, men er litt usikker egentlig. Legger ved en versjon, du får heller si ifra hvis du ønsker kopien min fjernet. Endret 22. november 2007 av jvc1986 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Jeg ble veldig glad da jeg så den abstrakte poseringen på bildet to, hun kunne dog ha senket hodet en anelse mer for å få en mer avslappet holdning, og det hadde gitt en mer naturlig avrunding på formen av hendene hennes og Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Takk for kritikk alle sammen jvc1986: Du har helt rett, jeg ser det nå. Skal kjøre opp litt bedre farger neste gang jeg er innom det bildet. Sånn går det når man holder på med bilder, lett å se seg blind. eplefe: Hmm, ja. Jeg skal teste ut det neste gang jeg prøver ut den poseringen Mamma mente det så ut som om det var lår, og at hodet hennes kom ut av en..ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå