Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Bluescreen, fortsatt uløst.

Anbefalte innlegg

Hadde 2 disker, den ene ble "erklært" syndebukk og ble formatert, ligger nå forøverig på hylla. Får bluscreen, nå under video på youtube. ingen andre prossesser enn mozilla. Rett før og under bluscreen virker det som hardisken prøve å lese seg. Høres ut som en cd som spinner, opp og ned i frekvens, etter hver top av frekvens får jeg et "klikk" så starter den lavt, til høyt og jeg får et nytt klikk. Så slår den seg til slutt av. Ingen oppstarts problemer, men under første gang jeg prøver å skrive denne posten, skjer det samme, ber atm om at den ikke skal tulle mer. Jeg lurer på nå om det kan være hk eller psu, har 350w på (se sig). Har testet mange hdd tester uten problem. Har spilt spill uten problem, ( da vel med mer strøm bruk? ) gradene på hk ligger på 44, normalt? ellers virker de andre temperaturene ok. Trenger hjelp snarest av en som har litt peil;) takk for all hjelp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får det jo aldri med meg, men Kernel_bla_bla bla "dumper fysisk minne" nå driver den på atm, HENGER totalt noen sekunder og gir meg de svirre lydene og hakking, lydene kommer fra disken, skjermkortet er veldig varmt og.. men ikke noe overvarmt.. 63grader. Hjelper dette deg noe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...