Shoxx Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Noen tips til skjerm? Har en sliten 15" Tandberg LCD med en skikkeli rævva respnstid,og kontrastene er ikke akkurat satt i høysete heller. Sett litt på skjermer fra 20"-22" (Må ha litt størrelse) Er det noen abefalinger ? Vil bruke fra 2000-2500kr. Endret 22. november 2007 av Shoxx Lenke til kommentar
Shoxx Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Kjøpt meg den Samsung skjermen nå,som er ukens tilbud @ Netshop.no. Håper den er god. Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Kjøpt meg den Samsung skjermen nå,som er ukens tilbud @ Netshop.no. Håper den er god. Det var da ikke noe godt kjøp? Samme skjermen koster 2300 kroner fra Amentio, og utfra trådene her på forumet angående denne skjermen så ser det ut som de nyeste fra Amentio har det beste Samsung-panelet også. Venter på min som sannsynligvis kommer i morgen, så skal jeg skru den opp å sjekke om det er S-panel i den. Lenke til kommentar
Ezzpena Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) jeg skal gå for hå 2207h, den er pen å se på, har hdmi, og har fått god omtale. Men den er glossy så det spørs om du liker det.... Du får den for 2500 på amentino. hp w2207h Endret 23. november 2007 av Ezzpena Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå