Ghostoso Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Etter å ha følgt etter instruks så lurte jeg på hvilken knappen må jeg presse på bærbar pc for å komme inn på Bios setup ?? A. Under Windows XP 1. First download BIOS data and extract to your hard drive. 2. Double-click on the AMI Flash Program utility for windows (Usually labeled with the BIOS name). 3.Close all programs before installing and Click OK. 4. BIOS should automatically install. 5. Click Restart system after system BIOS is updated, go to BIOS setup and load DEFAULT setting. F8,F2,F?.....?? Endret 22. november 2007 av ODAH Lenke til kommentar
zonko Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Disse knappene er relativt unike for hver produsent, sjekk bruksanvisning parirtype eller på produsentens nettside. Riktig knapp vises gjerne under oppstart også. I tillegg bør du øve litt på å lage gode, beskrivende emnetitler. Start gjerne med å endre denne før dette blir bemerket av mod Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Hvorfor oppgradere biosen? Ikke fix ting som fungerer,det kan gå til hel.... Endret 22. november 2007 av taz Lenke til kommentar
Ghostoso Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 Det er bare dataen som henger seg helle tide. Lurer på om det hjelper å flash bios eller oppgradere bios. Jeg er ikke så flink med data, så prøver meg bare fram.. Sant at det kan gå til helvete, da er det format og XP på nytt... hehe Lenke til kommentar
zonko Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Det var en bedre emnetittel Forklar litt om hva problemene ligger i, biosoppdatering er ikke alltid en tryllestav for å fikse alle problemer Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Går en bios oppgradering feil så funker ikke PC-en etterpå.Da har du et problem... Da må du mest sansynlig levere den inn til repp. Vær 100% sikker på at du har rett bios fil. Det står somregel hva bios oppdateringen fixer/oppdaterer,har du ikke noen av di problemene som nevnes der så la vær. Endret 22. november 2007 av taz Lenke til kommentar
Ghostoso Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 Ok, takk for hjelpen.. Tror det er kanskje best å la være..! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå