just_me Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) veldig spesielt bilde, lurer på hva dere har og si. synes det ble litt tøft jeg Endret 22. november 2007 av just_me Lenke til kommentar
tbotrqual Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Den tiendedelen av bildet jeg klarte å se på skjermen min var ganske kjedelig. Lenke til kommentar
just_me Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 ser du mer enn en tiendedelen av bilde nå? Lenke til kommentar
tbotrqual Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jepp, flott! Bildet synes jeg er helt ok, men du har veldig mye luft både over og under strekene i midten. Det kan hende at en del beskjæring av topp og bunn ville gjort bildet beder. Ellers er det jo ganske pent å se på, og krusedullen er pen, men den gjentar seg såpass mye at det blir for repiterende for min del. Prøv deg litt frem med litt forskjellig beskjæringer så tror jeg det blir bedre. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Du kan nok croppe en del her, men et veldig stilig bilde Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Bildet er preget av mye luft og kontraster, og det liker jeg virkelig. Synes ikke du burde croppe noe som helst ut her. Snittet er bra som det er . Svart nederst og blå opperst. Skaper en slags gradient det der. Og med dette lyset som kommer inn. Jeg mener denne "streken" er plassert rett med tanke på snitt, og at det er en fryd for øyet. Bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå