Landeplagen Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 nei det gjør du ikke Ah. Du ble forvirret! Det der var jo et seriøst svar, for svingende. Hva er en gamer? Gamer [gay - me§] er betegnelsen noen som er arbeidsløs. Hvorfor klør jeg sånn på øyet nå da? Lenke til kommentar
jeppjepp Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Du har lest så mange dumme og idiotiske spørsmål. Hvorfor er ikke jeg en liten mann med bart? Lenke til kommentar
pompews Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Du er ikke en liten mann med bart fordi verdens høyeste mann stjal høyden din og sauen iz unda ya nose, stealin ur moustachez Hvorfor spiste vi taco til middag? Endret 30. november 2007 av pompews Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 hvorfor er ikke jeg den med mest poster i denne tråden? fordi lars heter stein Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 hvorfor er ikke jeg den med mest poster i denne tråden? fordi lars heter stein Det har noe å gjøre med forholdet mellom dine naboer. Hvorfor fiser hunden min så forferdelig? På mitt rom? Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 hvorfor prumper katter værre? fordi den har vondt i magen Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Ikke ødelegg tråden mer enn nødvendig, Almadora. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 den er ikke ødelagt. mitt spørmål gjelder fortsatt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Almadora, du spammer tråden helt ekstremt. Kan du ikke la andre få ha det litt morsomt? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Tråden har et godt utgangspunkt, hvor man kan stille spørsmål og få morsomme svar, men « fordi lars heter stein» er ikke morsomt når alle innleggene dine er av den typen. Det er gøy én gang, maks. Det er på ingen måte et svar på hva det blir spurt om, så bare kutt ut. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Okei, da synes jeg vi fortsetter igjen uten å ødelegge tråden fullstendig. Almadora sitt spørsmål. Hvorfor prumper katter værre? Fordi hundene liker ikke å være værst. Men hva heter de vesene som flyr i lufta og kvitrer igjen? Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Politikere. Hvorfor sitter jeg på lan akkurat nå? Lenke til kommentar
pompews Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Fordi du leste feil på anonnsen. Du trodde det sto "anal" og ikke "lan". Hvorfor har ikke vi kabel-tv men en 32" plasma tv? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Fordi signaturen din sa: "SEx is when a boy put his location in a girls destination" så foreldrene dine ble skremt, da de kunne regne ut hva du skulle se på.. Hvorfor smaker ikke kyllingpostei det samme som Leverpostei? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Fordi det er bilde av forskjellige barn på de to boksene. Hvorfor liker vi helg? Lenke til kommentar
pompews Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Fordi vi liker Helga bedre en Dag Men hvorfor er det brann utenfor vinduet mitt? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Fordi Viking kunne ikke komme. Er det sant at saft kan være rød OG gul? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Er det sant at saft kan være rød OG gul? Har til dags dato ikke sett en oransje saft. Så, nei. Vedder på at det neste svaret blir helt usaklig og umorsomt? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 nei det det blir koselig og hyggelig hvem er katten Lenke til kommentar
pompews Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 han med hatten. hva er hovedstaden i europa? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå