r2d290 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 fordi han er død, og deler derfor guds syn på verden (og siden gud ser alt, ser også Murray alt Hvorfor sitter jeg her med 6 fjernkontroller på bordet? hva skal jeg bruke dem til? Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Den ene er til TV'n. Den andre er til den venstre høytaleren, den tredje er til den høyre høytaleren, the fjerde er til den bakerste venstre høytaleren, den femte er til den bakerste høyre høytaleren, og den sjette er til Subwooferen. Du har mistet fjernkontrollen til DVD'spilleren, datamaskinen og mobiltelefonen din. Ingen som har tatt den enda... Hvordan kan Murray se uten øyne? (Monkey Island referanse..... Kudos til de som tar den) Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 jeg trodde det var den jeg tok jeg... Da tok jeg vel også feil med at Murray ikke er et dødningshode? baklager isåfall at jeg ikke er helt oppdatert på barnetv-verdenen... Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Joda, men det jeg er ute etter er en eksakt quote. Bah.. Ingen som skjønner det.. "Hvordan kan du gå uten hjerne? Noen ting får vi aldri svar på" Dessuten er det fra Monkey Island, som er et spill. Genialt også. Søksmål: Hvordan har det seg at Amerikanere saksøker alle og enhver? Endret 7. april 2008 av Fluesoppen Lenke til kommentar
_tommy- Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Fordi dollarkursen er lav og de trenger mer yen. Hvorfor er dette dette ? Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Fordi er er? Porque Maria? (Pablo Fransisco) Lenke til kommentar
jeppjepp Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Hvorfor ikke Hvorfor kan ikke jeg le når Geilo? Endret 11. april 2008 av jeppjepp Lenke til kommentar
Registrert-Brukar Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Fordi det er ein dårleg vits. Når er det Jul? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 når det banker på døra, og noen sier "trick or treat" hva er opp? Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Den inverse av den omvendte av den omvendte ned. Hadde jeg hatt loven på min side om jeg hadde påberopte meg utilregnelighet de tre åra jeg gikk på ungdomsskolen? Endret 11. april 2008 av Emomilol Lenke til kommentar
O__o Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Ja, fordi IBM starta i 1911 med og selge kalkulatorer hva skjer om en person tråkker på en spiker (som tilfedigvis er festet til en planke og stikker rett opp)? Endret 11. april 2008 av O__o Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Det er digg, anbefaler å prøve Hva er kvadratroten av -1? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Ett tall. Hvorfor fant jeg ikke på et bedre svar?? Lenke til kommentar
Registrert-Brukar Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Fordi svaret er ''i''. Når går toget frå Oslo S.? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Når togskinnene forsvinner, og du bytter ut hjulene med bein. Hvorfor snør det på østlandet (rundt oslo-området) nå? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Fordi gud prover a frostsprenge ostlandet vekk fra resten av norge. Nar er for lite for mye? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Når hatten din faller av, og slutter å beskitte den nest beste nettleseren som eksisterer, så du kan begynne å få øynene opp for firefox... det blir vel litt for mye for deg? Når er det mye for lite? Lenke til kommentar
_tommy- Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Når det er pils det er snakk om. Når og hvor bør pilsen drikkes for att nyelsen skal være på det blåeste ? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 i butikken. kommer ikke til å ta lang tid før det begynner å blinke blått rundt deg... hva var kallenavnet til Jesus? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) R2D290. Fordi Jesus var en robot som surfet etter "How to heal/****" når han var ute på tokt, overprestene og folkets eldste kom så sammen i embetsboligen til øverstepresten Kaifas og ble enige om å gripe Jesus med list og få ham drept grunnet hans missbruk av FX. Ble så upopulært og bruke FX til og google at de spikra alle FX brukerne opp på kors og lot dem tørke i sola. Spesielt Jesus, tok lang tid før han daua, men til slutt tok korrisonen på kretsene han til de evige FX markedene. Hvorfor finnes det fanboys? (hit me back). Endret 12. april 2008 av Deimos87 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå