Eivind218 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg lærte deg, Jeg glemte.. hvorfor er damene ville etter meg? Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Fordi de ikke vet bedre! Hvorfor har jeg svarte sokker på i dag? Lenke til kommentar
fotballsmilet Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 fordi du ikke fant de sokkene du sniffa i går hvorfor er jeg ny her? Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Du ekke ny... du er to dager gammel... Koffor i granskauen i sverige e lekse so forbanna kjedlig?! Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 litt nord for Stockholm Hva med Mordi? Lenke til kommentar
Registrert-Brukar Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Mor'Di er namnet på ein Age of Conan guild. Men kva har det med saken å gjer? Kva sa han fyren borte med den bilen der borte framfor den tanksen med den bilen som er så skrapt opp? Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Han lurte på om noen hadde kanel. Hvorfor snør det egentlig? Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Fordi du ikke bruker Head and Shoulders som motvirker flass Hvorfor er høy lyd hardere enn svak suppe? Lenke til kommentar
Registrert-Brukar Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Fordi dei høge og sterke alltid bankar dei små og svake. Kvifor er du liten og svak? Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Fordi jeg ikke ville at du skulle føle deg ukomfortabel. What is the correct response to "You fight like a dairy farmer"? Lenke til kommentar
Registrert-Brukar Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 No I don't, I fight like a fish on a roll. Kvifor springer folk når dei ser Godzilla? Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Fordi han spring etter dem. Hvorfor har ikke du spilt Monkey Island? (Correct answer: How appropriate, you fight like a cow) Lenke til kommentar
Registrert-Brukar Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Fordi det er meir enn nok apar heime allereie. Kva for ein bil kan kjøyra 145 km/H uten å forureine? (OT: Nokre av oss var litt små då me spelte Monkey Island) Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 En Lada som blir dyttet utfor Prekestolen. Hvorfor spiller du det ikke på nytt da? Lenke til kommentar
Registrert-Brukar Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Fordi det ikkje alltid er stein på berget. Det hender at det er grus der i stedet. Jo der seier du noko, kvifor ikkje? (OT: Takk for ideen, trur jammen eg speler gjennom det igjen.) Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Fordi det har elendig grafikk. Hvor mye bryr vi oss om slikt? Lenke til kommentar
Registrert-Brukar Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Grafikk har ikkje noko som helst å sei for noko sa mannen i baren då fyren med hatt spurte kva veien til bussen var. Kvifor oppstår fantomsmerter i ein avkutta arm? Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Alle armer blir sendt til Fantomet, som sitter med en nål og stikker i den nå og da.. Det vet da alle... Hvorfor er en mus noe annet enn en rotte? Lenke til kommentar
Registrert-Brukar Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Kjem ann på personen, nokre liker mus og nokre liker rotter. Heroin, Opium og Morfin binder seg til samme reseptor som endorfiner og enkefaliner. Kvifor? Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Fordi Gud skapte stoffene slik. Hvorfor er sitronen gul? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå