_tommy- Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 att begge beina er like lange, spesielt det venstre Likheten på en hest da ? Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 At den er helt lik den andre. Hva er det som flyr gjennom luften med en fart på rundt 700 km/t? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 En flue paa speed Hva er rodt og lilla og staar stille? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Æ, Ø eller Å? Hvordan skrur jeg av internet? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Format C: er lettest, eller du kan slette internet... Where does the three legged horse live? Lenke til kommentar
_tommy- Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 I neverland selfølgelig Hvorfor er cd-ene mine 4kantete ? Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Alle CD-er jeg kjenner til er runde, derfor finnes ingen firkantede CD'er. Problem løst. Jeg spør igjen, hva er det som flyr gjennom luften med en fart på rundt 700 km/t? Lenke til kommentar
_tommy- Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Som Mikkel Slask sa; en flue på speed. men denne gangen var det broren til flua som hadde fått i seg speed. har jeg noen garanti på att garanti er den han er ? Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Ja, det kan jeg garantere for. Hvorfor heter knappen nederst til venstre på skjermer til windowsmaskiner "Start"? Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Wait. I've seen this. I stand here, right here, and I'm supposed to say something. I say, "Everything that has a beginning has an end, Neo." What? What did I just say? Hvorfor er blått blått? Lenke til kommentar
_tommy- Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 fordi vist ikke så hadde det ikke vert rødt. Hvorfor er ikke trådløse strømkabler oppfunnet ? Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Fordi det heter induksjon og ikke strømkabler (seriøst, ikke tull) Hvordan vil du komme til kaken? Lenke til kommentar
Registrert-Brukar Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Duh! Du bruker portal geværet kanskje? Geez. Kvifor trenger kort bølgjelengde lengst ned i vatnet (grønt, blått og indigo)??? Endret 12. februar 2008 av Registrert-Brukar Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Fordi det er et spamfilter i vannet som filterer bort spam. Og siden spam er en slags rød/rosa farge med gule fettflekker i blir slikt lys filtrert bort. Hvorfor blir sokka mine borte når jeg vasker dem? Lenke til kommentar
Registrert-Brukar Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Fordi Tumnus (halvt menneske halvt geit) tar dei med inn til Narnia! Men kva er formelen for fotosyntese? Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Sol + grønt + luft = sant. Ut i fra det kan vi trekke den slutningen at siden himmelen er blå, sola er gul, og gul og blå blandet sammen blir grønt, så må gresset være både sol og himmel. Derfor blir formelen for fotosyntese: Gress + luft = sant. Siden luft og gress begge er oppbygget av partikler vil det si at vi kan dele det opp i enda mindre biter. Gresspartikel + luftpartikkel = sant. Hva er en luftpartikkel? Jo det er god luft, og dårlig luft. Siden dårlig luft kommer fra kuer kan vi si at dårlig luft er COW. W er 2 v'er sammen, så da sier vi at dårlig luft er CO2. Gresspartikler består av to ting. Morgendugg, og grønt stoff. Det er dette grønne stoffet som fyller gresset, og det smaker ikke særlig godt, noe klor ikke gjør heller. Derfor kaller vi det klor og fyll, eller kloråfyll. Vannet kommer fra rommet, spesielt fra Halo. Her er det to bokstaver mellom H'en og O'en, så vi forkorter det til H2O. God luft, som er resultatet av fotosyntesen, er ikke spesielt ulikt dårlig luft, bare at nå kommer det ikke fra kuer. Derfor fjerner vi en C slik at vi ser at det ikke mere er luft fra kuer: O2. Til sist, så har vi det som blir igjen etterpå, nemlig søppelet. Gresset tar seg av dette ved å sende inn en søknad til komunestyret, med saksnummer C6H12O6. Dermed får vi formelen: H2O + CO2 + klorofyll = C6H12O6 + O2. For å gjøre det mer anvansert kan vi i tillegg omgjøre klorofyllet til energi, siden E=MC^2 Da får vi: H2O + CO2 + energi = C6H12O6 + O2 Hvor lang tid brukte jeg på å skrive svaret? Lenke til kommentar
Registrert-Brukar Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hvis det har seg slik at tid og kan målast i distanse, slik at me seinare liksom skal kunne bøye tid og rom. Så vil eg tru du brukte omtrent 35 km på svaret. Kvifor henger ''kul'' ungdom utanfor butikkar og sperrar ingongen? Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Fordi dei ikkje har noko anna fornuftig å gjere. Teller innlegg i denne tråden på postcounten min? Lenke til kommentar
Registrert-Brukar Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Nei, berre folk med skills får telt opp fleire posts på detta forumet. Må nok vær ein bug at du har 500. Kvifor er Henrik noob? Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Fordi han skriver nynorsk. Kvifor får jeg bærre 2 i nynorskj? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå