-Neron- Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Nei Hva er det man liksom, eh ja du vet... liksom atte åssen kan man det? EDIT: Velkommen til forumet -Neron-! Takk Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 om det er? DETTE! ER! SPARTA!!! Turbo boost? Lenke til kommentar
Registrert-Brukar Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Du kan ikkje bruka Turbo Boost før du har lada opp turboen. Og Boosten kan ikkje brukast noko anna plass enn i England, for det er berre der folk forbyr ungar på nokre camping plassar. Kvifor Agurk? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Du kan ikkje bruka Turbo Boost før du har lada opp turboen. Og Boosten kan ikkje brukast noko anna plass enn i England, for det er berre der folk forbyr ungar på nokre camping plassar. Kvifor Agurk? Fordi mange assosierer agurker med småjenter og skjendige aktiviteter. You perverts! Hvorfor skal jeg slippe taket rundt ungen? Lenke til kommentar
Xint Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Du kan ikkje bruka Turbo Boost før du har lada opp turboen. Og Boosten kan ikkje brukast noko anna plass enn i England, for det er berre der folk forbyr ungar på nokre camping plassar. Kvifor Agurk? Fordi mange assosierer agurker med småjenter og skjendige aktiviteter. You perverts! Hvorfor skal jeg slippe taket rundt ungen? Fordi ellers får du lus sammen med saften. Hvorfor 43? Lenke til kommentar
Registrert-Brukar Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Fordi nokon skreiv feil. Det skal egentlig stå 42 som er svaret på alt. Kvifor smileys? Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Eg likjar å seie Kvifor ikkje. Kvifor ikkje? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ellers kommer frøene fra magen din og dreper hamsteren din Skal jeg koke, steke eller fritere babyen? Lenke til kommentar
Registrert-Brukar Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Du kan ikkje steike eller koke kjæresten din, da du mest sannsynleg ikkje vil ha nokon å gå til sengs med om kvelden (eller midt på dagen, his/her choice) Men seriøst, kvifor ikkje? Endret 6. februar 2008 av Registrert-Brukar Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Fordi elefant. Hvordan kommer jeg meg til Nordpolen raskest mulig innen klokken to i går kveld? Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Si til moren din at hun er mann, du får spankings, så kommer Fritjof Nansen inn på skøyteski med sylteagurker som staver og tar deg på ryggen. Dessuten eple og hoppestokk. Hvorfor er jeg så dårlig i matte? Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Fordi du er et mattegeni! Hvorfor hvorfor? Endret 6. februar 2008 av GrumpY Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Fordi % 0 Apokalypsen intreffer først etter solnedgang, men ikke etter at elgen sier god natt. Hvorfor? Lenke til kommentar
Registrert-Brukar Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Fordi E = mc^2. Kvifor kan eg ikkje sei ''Kvifor ikkje?'' meir? Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Fordi moren din er mann. Og liker epler. Hvorfor er jeg ikke millionær? Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Du har tippa for mye Lotto. Hvorfor E = mc^2? Lenke til kommentar
_tommy- Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Fordi Einar er kjent som han med 2 mc'er. hvorfor får jeg ikke opp avataren til GrumpY ? Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Fordi jeg har en ny avatar som tar knekken på alle andre! Hvorfor er Opera best? Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Norsk Hva er hacking? Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Å ødelegge et fjell med en hakke. Hva er likheten på en kråke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå