Bob Sacamano Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Tre nisser på julebord. Hvorfor er det elefanter som roterer horisontalt nittitre grader vest og sju grader øst i bingen? Fordi kvadratroten av 76/76 er 1, roterer den 93 grader for å forfriske sin heller dårlige ånde. Hvor mange pukler har en kamel? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hvor mange pukler har en kamel? 4: 2 utenpå ryggen og 2 inni. Hva er kvadratroten til alt ondt? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hvor mange pukler har en kamel? 4: 2 utenpå ryggen og 2 inni. Hva er kvadratroten til alt ondt? Internett. Hvorfor kalles den X-box 360? Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Fordi når du ser den, snur du deg 360 grader rundt og går vekk. Har ikke noe spørsmål Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 42 Hvorfor gjør det vondt og klø seg bak øyet ? Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Fordi du ikke har ballene inni hodeskallen. Hvordan flasker man? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Bacon og egg. Hvorfor fungerer ikke blåpumpa til gla-lykta mi? Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Fordi den ikke er på fotballturnering sammen med oldebarnet til Bjarne Brøndbo. Hvorfor legger vi ikke varmekabler i dass? Lenke til kommentar
564215 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Vi legger jo i grunnen varme kabler i dass, if you catch my drift.. Hvorfor er bananen gul? Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Fordi gresset er grønnere på den tredje siden. Hvorfor har President Bush aldri sjekket hva som står under Kjeft-kartongene? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Han har faktisk det. Det er en myte at han ikke leser alt på kartongen hver dag han drikker kjeft til lunsjen sin. Hvorfor en kommisjonen på kanal24 så hysterisk morsomt? Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 fordi Radioen har følelser for deg, trolig er den keen på deg. Hørt den skal være glad i bondage. Hvorfor er Snø kaldt? Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Fordi is er det motsatte av snø, og is er varmt. Hvorfor flyr fuglene til syden når det blir vinter? Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 De er retnigsville, de skal egentlig fly vest over. Hvorfor er godteri så godt? Lenke til kommentar
katet Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Det ligger i ordet. Hvorfor er det så intressangt å være i skitrekket? Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Der står nakne damer på toppen Kvifor må vi skrive rapport? etter forsøk? Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Kvifor må vi skrive rapport? etter forsøk? Fordi kaffetrakteren gikk ned midtgangen og avbrøt midt i vielsen. Men hvorfor er det sånn at jeg alltid setter meg på Pc headsetene mine? Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 veit vel ikke jeg, det er ikke jeg som har hengemage og utstående rompe er ka e vitsen genialt? Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Nei, det var ikke morsomt i det hele tatt. Men takk for linken, sitter å ler meg i hel her jeg sitter. Hvem er Ketchup? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå