Almadora Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 fordi det er pupper hvorfor? Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Fordi kvinner uten pupper hadde vært foraktelige. Hvorfor må jeg slik på do? Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hjernen din har blitt brytet ned av grønne sæd-celler og er på vei ut ørekanalen, for å gjøre plass til en ny hjerne. Hvorfor kan jeg ikke se 500km? Har jeg et syns problem? Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Nei, du har et problem med foten din. Hvorfor gleder jeg meg til sommeren? Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Fordi da får du din årlige endetarmsrens med din mor. Hvem er MacGyver? Lenke til kommentar
Feonar Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Kombinert helse- og landbruksminister på Island. Hva gjorde Neil Armstrong på månen? Lenke til kommentar
Joagutt Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Sang glade jul imens han hoppet rundt med mannen i månen. Hvor er Khazakstan? Lenke til kommentar
DHM Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Sang glade jul imens han hoppet rundt med mannen i månen. Hvor er Khazakstan? Han er på ferie i Spania. Hvorfor heter smør smør og ikke ost ? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Fordi osten kommer fra Finland og smøret er noe som ligger latent i hjernen. Hva er egentlig sant? Lenke til kommentar
Grasulf Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 You can't handle the truth! Hvor store krefter virker på en satelitt på 300 kg fra jorden når satelitten går i en geostasjonær bane? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Den har krefter på 0.00015123213 mb ram. Hva skjer når en and har en AK? Lenke til kommentar
Grasulf Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Det er det ingen som vet, det er nemmelig det siste du ser Gjør det vondt når jeg stikker fingeren min hardt inn i øret ditt? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Gjør det vondt når jeg stikker fingeren min hardt inn i øret ditt? Spørs. Snakket du til JonasKs? Da får fingeren din nemlig uhyre god plass. Tidenes darrigste tråd, eller ikke tidenes darrigste tråd? Lenke til kommentar
DHM Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Tar du den blåe pillen, vil du ikke få vite det og våkne opp i sengen din hjemme og ikke huske noe av dette. Tar du den røde pillen, vil du få svaret som venter, og du vil aldri kunne gå tilbake til den vanlige verden igjen. Hjelper tyggis mot ørevoks ? Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Ja det hjelper fordi tyggis er en så sterk og solid masse. Ved hjelp av en hammer kan den bankes langt inn i hode og du vil ikke ha problemer med ørevåks på en periode. Som regel holder det å banke tyggis inn i øre et par ganger i året. Er det sundt å spise andres sokker? Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Bare hvis de spises sammen med salat. Hvorfor kan ikke A være B når NRK? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Fordi A rimer ikke på B, og B er den B-este bokstaven, den kan da ikke ha en partner?? Hvorfor skal jeg spille? HVORFOR??! Lenke til kommentar
EivindBoy Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Fordi hjernen din er full av dritt. Hva faen skal jeg med penis når jeg bare har jentevenner? du kan bruke den til å spise med.. hvem er jeg og hvorfor? Lenke til kommentar
EivindBoy Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Fordi A rimer ikke på B, og B er den B-este bokstaven, den kan da ikke ha en partner?? Hvorfor skal jeg spille? HVORFOR??! fordi det er sunt og jeg sier det! dermed ba hva skal man med et vindu når man har en blyant? Endret 7. desember 2007 av EivindBoy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Glass = Du kan kutte deg. Blyant = Du kan kutte deg. Det er ikke noen forskjell for emoer, så vi sier at det er det samme hva man har. Hvorfor har EivindBoy 0 innlegg utenfor OT baren?? :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå