vgard Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Fordi vann er mye billigere, og fordi det smaker bedre enn diesel. Hvem gav navnet til @(alfakrøll)? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Det vet jeg ikke, men jeg husker den ble kalt snabelalfa i starten... Er det normalt å være normal? Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Det er høyst unormalt å være normal. Hvis du føler deg normal vil jeg ambefale deg å ta en tur innom en sykopat eller hva det nå enn het! Hvordan ville verden sett ut uten denne tråden? Endret 2. desember 2007 av GrumpY Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Veldig, veldig mørk er jeg kjekk og barsk? Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) det spørs om det er din høyre eller venstre side du snakker om! Hvofro går jeg og legger meg nå? Endret 2. desember 2007 av GrumpY Lenke til kommentar
dePt Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 For Tina Turner er barsk, og er en selvstendig kvinne ... Hvorfor kan ikke fire fem seks, når sju åt ni? Om du følger med, så vet du at TINA TURNER ER BARSK! OG IKKE DU! Hvorfor flyr hester? Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Fordi naturen vil ikke at grisene skal få tak i de. Hvorfor kalte de ikke Cola for Fanta? Og omvendt! Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Fordi Cola ikke er ORANSJE, ER DU HELT DUM? Hvorfor er jeg syk nå igjen? Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Fordi du ikke har drukket "a jar of gipsy-tears"! Hvorfor kan ikke jeg bli en gladiator slik det var i gamle dager? Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Fordi Colosseum er nedlagt for denslags. Qwerty? Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Qwerty has cookies. Hvorfor drikker jeg pepsi max? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Fordi Pepsi Minimun er utsolgt. Hvorfor må utplassering på kommunen være så kjedelig? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hvorfor må utplassering på kommunen være så kjedelig? Fordi utplassering hos Jernbaneverket er mye morsommere! Hvorfor er du nedenfor her så jævla teit? Lenke til kommentar
JULINGiKAKE Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Fordi du der ovenfor ikke skal føle deg så jævla alene. Hvorfor er posten så treig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Fordi Almadora ikke er pålogget. Hva skjer når en hund løper etter en katt, og fanger han? Lenke til kommentar
JULINGiKAKE Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hunden får juling. Hva er verdens beste pc spill? Lenke til kommentar
GibsonLesPaul Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Det er tetris Hvorfor ser jeg på topmodel? Lenke til kommentar
passivaggresivsnekkern Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Fordi du ble betalt for det Hvorfor stapper jeg i meg godteri? Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 fordi du har avatar bilde som pupper hvorfor er ikke eirikant i denne tråden? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Fordi det er ikke pupper på bildet,men ei ræv. Hvorfor???? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå