mikaragua Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 DET VAR DA JEG SOM SVARTE FØR DEG DIN SLICKS! Nei, det var ikke noe svar. Kari Brænnes er antakeligvis en som har skiftet navnet sitt for å ligne på sitt idol, Kari Bremnes. Hva er det som får det til å snø? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) englene som bæsjer hvorfor driter de? Endret 1. desember 2007 av Schnell Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 fordi lars prompa hvorfor har jeg 2399299999 i gjennomsnitts karakter Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Fordi du er HER for masse Hvorfor gidder eg egentlig? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Aner ikke, jeg skjønner ikke hvorfor jeg gidder å poste her heller... Hvorfor er det så mye dødtid her på jobben? Lenke til kommentar
vgard Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Aner ikke, jeg skjønner ikke hvorfor jeg gidder å poste her heller... Hvorfor er det så mye dødtid her på jobben? Fordi du jobber i kommunen, og som kjent er det ikke mange som jobber i kommunen som faktisk jobber. Derfor blir det mye dødtid, helt til noen må koke kaffe. Hvorfor blir det ikke skikkelig vinter på vestlandet? Lenke til kommentar
pompews Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Fordi du fjerte så mye at ozonlaget blir ødelagt. Og da snør det ikke. Hvorfor er det et hull i gulvet? Lenke til kommentar
Grasulf Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Det er der trappa kommer opp. Har noen sett gakkgakken min? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Nei, dessverre. Du har sikkert satt deg på den i badekaret, så den ligger nok i sprekken enda, tips tips! Er det farlig å løpe ute klokken halv tolv på natta. Hvorfor? Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Det er ikke farlig. Hvorfor? Fordi klokka er 23:09 Hvorfor har jeg vondt i magen i morgen? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hvem bryr seg? Skriv et spørsmål eller ikke skriv i det hele tatt! Doh, smarten? Almadora: Fordi morra di er så stygg at melka deres blir sur. Hvor kommer alle idioter på nettet fra? Lenke til kommentar
JULINGiKAKE Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Idioter begynte å dukke opp på nettet etter at stortinget fikk innlagt bredbåndslinje. Hvorfor er det så mange timers forskjell mellom Usa og Norge? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Fordi vi ikke tåler tanken på at Bush legger seg på sammme tid som oss, spiser frokost på samme tid som oss, eller i det hele tatt ser på tv på samme tid som oss. Hvorfor er det sånn at vi blir trøtte hvis vi ikke sover nok? Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Fordi elefanter har fire bein og ikke tre, nåda tre bein på en elefant ville sett utrolig dumt ut. Hvorfor er det slik at det står at jeg har null innlegg når jeg ihvertfall har opp imot 100 ?? Endret 2. desember 2007 av Mattinito Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 fordi forumet ikke bryr seg om deg! Hvorfor har jeg kjøpt ny pc? Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Fordi du fant ut at din gamle pc var ufattelig dårlig (og det var juletilbud på nille) Hva er en bollemus? Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Dette er en bollemus.. Hvorfor har jeg vondt i halsen? Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Fordi du spiste bollemus hva er en fersk mus? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hvorfor har alle biler to hjul på midten? Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 fordi det hadde sett rart ut på taket hvorfor bruker man Diesel_ som diesel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå