mikaragua Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Frankrike. Hvor ligger Mexico? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Du sa det selv, det ligger i Co. Hvorfor er jeg våken enda? Lenke til kommentar
jeppjepp Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Pga du ikke har annet å foreta. Hvorfor er jeg oppe så tidlig? Lenke til kommentar
pompews Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Pga du ikke har annet å foreta deg... Hvorfor fikk jeg to sjokolademynter i adventskalender-pakken? Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Fordi jeg ikke fikk noe selv hvordan reagerer katter på flytende catnip? Lenke til kommentar
Grasulf Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 De går i taket Kan det fikses? Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 nei badeand eller øks? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg vil anbefale deg å bruke en øks til å fjerne den skabbinfiserte penisen din, dette vil gjøre det helle ganske kjapp og mindre smertefullt enn å bruke en badeand, da badeanden må slåes eller gnis mot penis til den faller av. Dette bør du imidlertid gjøre under kontrollerte omstendigheter hvor du kan få bedre kontroll over den enorme blødningen som vil forekomme. Er det normalt at min høyre fot plutselig låser seg i 3 timer, for å å løsne i fullstendig harnisk og knuse alt i sin vei? Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Ja Er jeg en runescapespiller? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Er jeg en runescapespiller? Ja, du eier med andre ord ikke spillsmak. Hvorfor er Almadora sånn en fjortis? Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Fordi han spiller Runescaper. Hvorfor vet jeg ikke hvordan rune escape skrives? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Fordi du tror det betyr "rune-rømmer", noe som er feil. Skal vedde på at du kommer et sinnsykt darrig svar nå? Endret 1. desember 2007 av Lande Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Var det spørsmålet? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 «Skal vedde på» er ikke et spørsmål. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 «Skal vedde på» er ikke et spørsmål. Å nei å nei. Hvem bryr seg, da? Herregud, dette er ikke akkurat the seriousest thread. Hvem bryr seg? Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 du spille runescape? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) «Skal vedde på» er ikke et spørsmål. Å nei å nei. Hvem bryr seg, da? Herregud, dette er ikke akkurat the seriousest thread. Hvem bryr seg? Skriv et spørsmål eller ikke skriv i det hele tatt! Al: Nei. Runescape er et spill du angrer på du har spilt når du får CS. Hva er best - Lilletåen eller storetåen? Begrunn. Endret 1. desember 2007 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 lilletåen er liten burde jeg la alle svare? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Storetåen er best, fordi uten den hadde vi hatt problemer med å stå oppreist. Storetåen er også storebroren til lilletåen. Og vi vil helst ikke ha små drittunger på foten, men sånn er det bare, vi kan ikke gjøre noe med det. Hvem e KARI BRÆNNÆS? Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 DET VAR DA JEG SOM SVARTE FØR DEG DIN SLICKS! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå