bergen Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hei! Min combat sword rogue nærmer seg lvl 70 og jeg har begynnt å tenke på nye våpen og enchant til disse. Når det gjelder våpen har jeg ingen anelse om hva jeg skal velge, men jeg skal ha mongoose på minst det ene. Det jeg lurer på er så om jeg burde ha mongoose på begge eller om det finnes noe annet jeg burde velge på det andre? Hvilket våpen burde ha mongoose? Og hvilke våpen bør jeg gå for? Forslag til armor tas også i mot med takk:) Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Har du sett på executioner ? http://www.wowhead.com/?spell=42974 Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Den enchanten er litt dyr og ganske ny. For en rogue som akkurat dinger 70 vil det være mer naturlig å gå for mongoose mener nå jeg. Har ikke fått testet executioner på roguen min og proccen er nok helt sinnsykt digg, men mongoose proccer så ofte og er lett å få tak i, så det ville vært et førstevalg til meg til du raider ganske seriøst. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Vet ikke helt om det er craftables du snakker om, men uansett. For armour, kjør noen 5 manns instancer for assassination settet en del nice dagger og sword dropps også. Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Å heroic key rep. er satt ned major! Trenger bare honored nå, så du burde kjøre heroics, få heroic rewards (badge) og drops. Enchants: Vel moongoose er førstevalget for meg nå, siden executioner er helt ny. Dyre mats og sjuke fees :/ Endret 23. november 2007 av Action01 Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Bare for all del ikke lag Felsteel Longblade Snakk om dårlig våpen og waste av mats. Mongoose vil nok være det naturligste valget her ja med tanke på pris osv. Har selv ikke enchant på Malchazeen engang, bare på merciless offhand :/ Men, hva slags våpen tenker du på egentlig? Vindicator's brand? Blues? Selv hadde jeg ikke giddi å enchante mongoose på blå våpen, men det er kanskje bare meg (hater å farme glodz) Lenke til kommentar
Richard_87 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Et veldig bra utgangspunk er aldor exhaulted sverdet i main hand, og latros sword fra black morass i off hand. Evt skaffe deg pvp sverd, som også er kjempegode både får pve og pvp... Mongoose det du har så lenge du har penger til det. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Ok, stav det med meg: Exalted Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Euxseltid? Nå er det jo bare noen få dager til Sesong 3. Så anbefalinga blir vel å grinde full Gladiator og Vindicator? Nå i helga er det jo AV- weekend så det er jo lett lett lett! Mongoose på begge. Executioner er jo så og si ubrukelig mot warriors, paladins og druids (shamans). Weaponchain på offhand kan vurderes også men det er jo ingen rogues som speccer Riposte, så meh ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå