Gå til innhold

er dette noe "spill" pc og satse på?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjerm og OS? :whistle:

Men hvis du vil ha en skikkelig spill-pc, hvorfor kjøper du da en litt billig en til 5000? Oo

Skal du satse på en spill-pc som skal holde en stund, burde du jo i grunner legge inn litt mer penger i kjøpet ditt. Your choise.

Den vil nok kanskje holde til Pro Street på medium (hvis du er heldig), men jeg antar at du ikke bare kjøper pc for å spille Need for Speed, så du burde jo tenke litt fremtidsrettet. Kanskje evt. for andre nye spill du kommer til å spille, som trenger litt bedre ytelser enn den maskinen der kan gi deg.

Endret av ZeroZ
Lenke til kommentar

Merk at det settet må bygges selv og er bare satt sammen av andre komplett produkter for at det skal bli lettere for deg å bygge (sånn at du vet at komponentene virker)

Her er et oppsett til ca samme pris:

Dette oppsettet vil jeg si er MYE bedre, koster noen få kroner ekstra

http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...76-C4AB2D6A39EF

Endret av ThomasT-93
Lenke til kommentar

Men hvis du vil ha en skikkelig spill-pc, hvorfor kjøper du da en litt bilig en til 5000? Oo

Skal du satse på en spill-pc som skal holde en stund burde du jo i grunner legge inn litt mer penger i kjøpet ditt. Your choise.

Den vil nok kanskje holde til Pro Street på medium (hvis du er heldig), men jeg antar at du ikke bare kjøper pc for å spille Need for Speed, så du burde jo tenke litt fremtidsrettet. Kanskje evt. for andre nye spill du kommer til å spille, som trenger litt bedre ytelser enn den maskinen der kan gi deg.

men hvis den ikke tar spill kan jeg vel bare bytte ut skjermkort? for resten av PC-en klarer vel spill?

har os og skjerm osv..

Lenke til kommentar

Men hvis du vil ha en skikkelig spill-pc, hvorfor kjøper du da en litt bilig en til 5000? Oo

Skal du satse på en spill-pc som skal holde en stund burde du jo i grunner legge inn litt mer penger i kjøpet ditt. Your choise.

men hvis den ikke tar spill kan jeg vel bare bytte ut skjermkort? for resten av PC-en klarer vel spill?

har os og skjerm osv..

Du kunne ha byttet skjermkort, ja. Da vil jeg anbefale et GeForce 8800Gt kort. Det koster en slant, men den er verdt pengene og blir bare billigere og billigere.

Og så burde du bytte hovedkort også. Det er et usedvanlig dårlig kort hvis du vil gjøre PC-en om til en hardcore spillmaskin. Men som sagt. Det er ditt valg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...