ilex Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hmm, det er sant, det burde gå bra med de nye GTS'ene. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Hmm, det er sant, det burde gå bra med de nye GTS'ene. Så må man jo også ta i betraktning at Reserator XT, i motsetning til de to foregående modellene, er aktivt kjølt. Lenke til kommentar
ilex Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Absolutt, nå er det bare å krysse fingrene for at 8800 vannblokken passer. Den passer ikke på de nye GT kortene visstnok. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Absolutt, nå er det bare å krysse fingrene for at 8800 vannblokken passer. Den passer ikke på de nye GT kortene visstnok. Usj... Jeg har sendt mail til Zalman om dette, håper på det beste. Tror ikke den vil passe, for den nye GTS vil, i likhet med GT, være basert på 65 nm og ikke 90 nm, slik som de gamle GTS og GTS/Ultra er. Jeg vil tro at dette endrer fysisk på kortet. Lenke til kommentar
Rosewell1983 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 sett på vannkjøling på harddiskene, rammen, cpu, gpu og chipsettene på hovedkortet. da skal man ha rimelig god kjøling. blir litt dyrt å legge ut pengene til blokker osv...men shit au, utrolig hva man gjør for en stabil og kald pc Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 sett på vannkjøling på harddiskene, rammen, cpu, gpu og chipsettene på hovedkortet. da skal man ha rimelig god kjøling. blir litt dyrt å legge ut pengene til blokker osv...men shit au, utrolig hva man gjør for en stabil og kald pc Problemet med å ha alt for mange vannblokker er at sirkulasjonen blir dårligere for hver du legger på. Av den grunn vil jeg ikke legge på unødvendige vannblokker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå