amiganostalgia Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hei! Som i emnetittel: Jeg vil gjerne slå av brannmur i min Dlink DGL 4300 router fullstendig. Prøver å komme inn på den via telnet men er visst vrient dette. Først tenkte jeg kunne bare eksportere konfigurasjonen og editere denne manuelt, men da det er en "binær" fil er det ikke mulig. Noen som har peiling? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 I hvilken grad skal du åpne. Fri dataflyt med alle porter åpne også? Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Jeg har satt alle porter manuelt til åpen, men jeg kan fortsatt ikke bli pinget fra internett f.eks. Har slått av SPI og alle opsjoner under brannmur innstillinger i web brukergrensesnittet, men ser at brannmuren fortsatt later til å være i effekt. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Det blokkeres nok av modemet Endret 23. november 2007 av PepsiCo Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Det blokkeres nok av modemet Av speedtouch modemet som er satt til bridge? Det tviler jeg på, ikke av dens brannmur innstillinger ihvertfall, for den er av. Men gjorde det først i går, siden modemet sist kræsjet så skal sjekke det på nytt, om det er forandret nå. Lenke til kommentar
Taxman Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Dersom du bare har en maskin som skal kjøre server, kan du aktivere dmz - da flyter all trafikken uhemet til den maskinen. Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Dersom du bare har en maskin som skal kjøre server, kan du aktivere dmz - da flyter all trafikken uhemet til den maskinen. Det er vel og greit, men formålet mitt blir ikke oppnådd av det da jeg har 3 maskiner i nettverket til enhver tid. Hvis jeg nå prøver å telnet til routeren så blir jeg bare disconnected, uten noen feilmelding... Men har ikke gitt meg enda! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå