Pabff Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hei. Som topic sier - hva er intervallen på skifte av regreim på hyundai accent? Er på utkikk etter en bil nr.2, og har funnet blant annet denne: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...0tcbhk7uL106168 Hadde egentlig satt meg en øvre grense på 30-35000 totalt med omregistrering og forsikring,men det vil jo gå over det på denne bilen. Hvis jeg i tillegg må legge til noen lapper for bytte av regreim i nærmeste fremtid, blir det nok ikke noe av kjøpet. bortsett fra det - ser det ut som en grei bil? har lite peiling på bruktbiler, og vet ikke helt hva jeg skal se etter.. Evt noen andre gode tips i hedmarkområdet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 En av mine brødre har en slik (-86, tror jeg), og det er dyreste bilen han har hatt noengang. Billig i innkjøp, javisst, men når den passerte 80-90' km og 5 år, begynte kostnadene å løpe på i større fart enn jeg har sett på noen annen bil. Denne bilen er tydeligvis designet for å bli solgt i USA for 35000 kr, og kastet etter 3 år. Nå må jeg legge til at merket sikkert er blitt bedre etterhvert som prisforskjellen til de andre merkene er blitt mindre, men dersom jeg skulle kjøpe bruktbil i dag, ville denne kommet laaaangt ned på listen min. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 En hyndai accent er jo ikke så gæren den. Veit at dem kan ha noe problemer med girkassa men ellers er det vanlig slitasje. veit om mange værre biler for og si det sånn.. 1.3 literen er veldig lett og bytte reg.reim på.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Register reim intervall på denne bilen er 60.000 km eller hvert 4. år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå