Kontorstol Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Har sett så og si alle episodene så jeg vet ikke helt... Men jeg har til gode å se filmene da Lenke til kommentar
Stallone Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Har sett så og si alle episodene så jeg vet ikke helt...Men jeg har til gode å se filmene da Jeg elsker MacGyver, men vær dag jeg kommer hjem fra skole er akurat programmet ferdig irriterende altså men men Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 kult kan ikke vente er det enda flere macgyver filmer? altså kommer det en ikke denne fredagenmen neste der igjen osv? Trail to doomsday den andre filmen. Det er også flere doble episoder, "Lost love" og "The legend of the holy rose". De jeg kom på atm, mulig det er flere. Lenke til kommentar
Skompa Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 kult kan ikke vente er det enda flere macgyver filmer? altså kommer det en ikke denne fredagenmen neste der igjen osv? Trail to doomsday den andre filmen. Det er også flere doble episoder, "Lost love" og "The legend of the holy rose". De jeg kom på atm, mulig det er flere. Noen som tok opp? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Nope, har tatt opp før. Lenke til kommentar
Skompa Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Nope, har tatt opp før. Med norsk tekst? Lenke til kommentar
ZomBeeBob Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Typisk.. Når jeg først har vært såpass engasjert at jeg har kjøpt ALLE sesongene i det de kom ut, blir såklart de 2 filmene ikke sluppet for seg selv.. Da må man kjøpe SAMLEBOKSEN!! Andre ganger når jeg har tenkt at "Jeg venter til de har utgitt hele serien og kjøper samleboksene i stedet" da blir det såklart aldri gitt ut noen samleboks.. Og det blir da et svare strev med å få tak i de første sesongene av serien!!! Jeg gir opp!! Endret 8. desember 2007 av ZomBeeBob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå