Gå til innhold

Hvor kan jeg kjøpe MacGyver-filmene?

Kontorstol

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nope :p men jeg gleder emg sinnsykt :D vurderer å skulke skolen og bare sove meg fram til neste fredag jeg :D hehe nei da :p men denne uka måå gå fort altså! men en ting jeg ikke skjønner er at på Tvnorge så skulle deg begynne en steaven segal film i dag, men den begynnte ikke, hadde egentlig planer om å se den, se macgyver i 30 min så den andre filmen, men den begynnte jo aldri :S

EDIT: :( nå går den nå :( fillern altså! jaja får se den en annen gang da.. uansett macgyver filmen var vært det :p

Endret av Stallone
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Ja, filmen var ganske underholdende :) Men jeg savnet MacGyver themet. Satt å ventet på musikken fra serien, men det kom aldri. Og ja, MacGyver hadde litt rar hårsveis. Bedre når han ikke hadde pannelugg, men det er nå som så.

Lenke til kommentar
Var det ingen som tok den opp til meg? (u)

og meg ? *snufs*

Send meg en PM hvis du har den på DVD med Norsk tekst og av GOD kvalitet. Takk :yes:

Har forøvrig sendt en mail til Tv2Zebra og spurt dem om evnt reprise...

Endret av dapre
Lenke til kommentar

Nope, ein svært liten spoiler under som kun avslører hovudtemaet i tråden (som Atlantis er).

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor
A close friend of MacGyver is murdered. In searching for a reason for this assassination MacGyver discovers a secret nuclear weapons plant right in the center of Britain.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...