Aleks Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Jepp hadde sett denne filmen engang for leeeeeenge siden.. Var morro og komme på ting underveis som jeg så når jeg var liten. Er gangske sikker på at jeg ikke har sett den neste da.. Noen som vet hva den handler om uten og røpe noe stort om historien? Lenke til kommentar
Stallone Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) nope men jeg gleder emg sinnsykt vurderer å skulke skolen og bare sove meg fram til neste fredag jeg hehe nei da men denne uka måå gå fort altså! men en ting jeg ikke skjønner er at på Tvnorge så skulle deg begynne en steaven segal film i dag, men den begynnte ikke, hadde egentlig planer om å se den, se macgyver i 30 min så den andre filmen, men den begynnte jo aldri :S EDIT: nå går den nå fillern altså! jaja får se den en annen gang da.. uansett macgyver filmen var vært det Endret 23. november 2007 av Stallone Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Ja, filmen var ganske underholdende Men jeg savnet MacGyver themet. Satt å ventet på musikken fra serien, men det kom aldri. Og ja, MacGyver hadde litt rar hårsveis. Bedre når han ikke hadde pannelugg, men det er nå som så. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Var det ingen som tok den opp til meg? (u) Lenke til kommentar
dapre Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Var det ingen som tok den opp til meg? (u) og meg ? *snufs* Send meg en PM hvis du har den på DVD med Norsk tekst og av GOD kvalitet. Takk Har forøvrig sendt en mail til Tv2Zebra og spurt dem om evnt reprise... Endret 24. november 2007 av dapre Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Nå har jeg fått tak i Lost treasure of Atlantis, og laget den til på en DVD med menyer kapitler Er ikke norsk tekst dog, men skal se den sammen med en kompis asap Lenke til kommentar
Stallone Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) kult ønsker meg disse filmene selv:D hva heter neste ukes macgyver film da? Endret 25. november 2007 av Stallone Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Trail To Doomsday, går på TV2 Zebra. Trur eg kjem til å kjøpe heile serien ein dag, går ut frå at det er engelsk tekst på den. Lenke til kommentar
Stallone Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Trail To Doomsday, går på TV2 Zebra. Trur eg kjem til å kjøpe heile serien ein dag, går ut frå at det er engelsk tekst på den. takk EDIT: skattejakt film det å? Endret 25. november 2007 av Stallone Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Nope, ein svært liten spoiler under som kun avslører hovudtemaet i tråden (som Atlantis er). Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor A close friend of MacGyver is murdered. In searching for a reason for this assassination MacGyver discovers a secret nuclear weapons plant right in the center of Britain. Lenke til kommentar
Stallone Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 kult kan ikke vente er det enda flere macgyver filmer? altså kommer det en ikke denne fredagenmen neste der igjen osv? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Nei det er bare 2 stykker Lenke til kommentar
Stallone Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 HUSK MacGyver på tv2 zebra NÅ! Lenke til kommentar
Stallone Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 æsj, denne filmen var liksom ikke helt min stil, savna mere action og spenning! + at jeg savna der macgyver tenker sikkelig liksom, da han lager bomber av tygis osv dere skjønner hva jeg mener. så jeg gir den en terning kast 3-4 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Æsj, jeg gikk glipp av filmen. Jeg som har gledet meg hele uken Endret 30. november 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Jeg fikk digital tv og TV2 Zebra 20 min etter filmen var slutt Lenke til kommentar
Stallone Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg fikk digital tv og TV2 Zebra 20 min etter filmen var slutt flate å uflaks du har da? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Jess, var ute til kl 22 eller noe slikt, og når jeg kom hjem hadde pappa kjøpt meg en digital-tv pakke Endret 1. desember 2007 av Kontorstol Lenke til kommentar
Stallone Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 ååå. max uflaks men du så pm min ? haha burte du å gjøre da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå