Kontorstol Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Hei Som MacGyver fan vil jeg skaffe meg MacGyver: Lost treasure of atlantis, men jeg finner den ikke noe sted Noen som vet om en norsk nettbutikk hvor jeg får kjøpt den for en ikke så alt for stiv pris? Edit: Har sendt mail til platekompaniet i håp om at de er villige til å bestille inn filmene Endret 22. november 2007 av Kontorstol Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Om jeg ikke tar helt feil tror jeg dette bare er en dobbelt episode fra serien. Mener og ha sett den før. Men hvis det finnes en Macgyver the movie hadde det vært knall Macgyver eier Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 Nei det er nok en film... Den inneholder (dessverre) verken Pete eller the phoenix foundation Det viser seg at det er laget to (2) Macgyver filer =O http://www.imdb.com/title/tt0110420/ Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Det stemmer. De er egne filmer, som aldri har blitt vist som episoder i serien. Har selv prøvd å finne de, men det er vanskelig. Mulig du kan høre med forskjellige nettbutikker om de kan ta de inn? Platekompaniet, CDON etc. Endret 22. november 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Stallone Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Macgyver er dritt kult Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 Ser ikke ut til at noen har de De sender forresten MacGyver: Lost treasure of atalantis på tv2 zebra på fredag Lenke til kommentar
Stallone Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Ser ikke ut til at noen har de De sender forresten MacGyver: Lost treasure of atalantis på tv2 zebra på fredag klokka? :D Endret 22. november 2007 av Stallone Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Ser ikke ut til at noen har de De sender forresten MacGyver: Lost treasure of atalantis på tv2 zebra på fredag De har nok ikke filmene inne, men de kan bestille inn fra utenlandske firmaer. Platekompaniet har gjort det en del ganger for meg Er MacGyver filmen på Fredag? Den skal sees Takk for informasjonen! Får håpe de sender den andre også. Er forberedt på at filmene er dårligere enn serien, men shit au. Det er MacGyver Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Vææ! MacGyver-filmen på TV? Den skal eg sjå, uansett. Har sjølv leitt ein del etter desse filmane, både på lovleg og ulovleg vis utan hell. 21:05 Film: MacGyver: Skatten fra Atlantis MacGyver er helten som klarer det umulige. I denne helaftens filmen leter MacGyver og hans arkeolog-venn etter den forsvunne skatten fra Atlantis. Men det er det flere som gjør, blant annet en kjeltring som vil ha kloen i skatten for enhver pris. Orginaltittel: MacGyver: The Lost Treasure of Atlantis. Sjanger: action/krim. Regi: David Caesar. I rollene: Richard Dean Anderson, Brian Blessed, Sophie Ward, Christian Burgess, Oliver Ford Davies, Tim Woodward, Kevork Malikyan, Geoffrey Beevers, Hugh Quarshie, George Jackos. Aldersgrense: 11 år. (t) Dette blir magisk. Skal ta den opp på VHS og, skulle gjerne hatt DVD-opptaker eller harddisk, men den gang ei. Endret 22. november 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Your welcome To bad jeg ikke har zebra atm Hmm, besøke en annen MacGyver frelst venn da Endret 22. november 2007 av Kontorstol Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg fikk begge filmene ulovlig en gang, men ved et uhell så klarte jeg å miste de. Så nå er sjangsen her igjen for å ta opp det som en gang skulle blir en helt fantastisk kveld Må nok også ta den opp. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Nokon som har mulighet for å ta opp på harddisk eller DVD? Edit: NEste frEDAG! 21:05 Film: MacGyver: Dommedagstrusselen I denne helaftens versjon av action-eventyreren MacGyver, forsøker han å finne ut hvem som står bak drapet på hans nære venn Paul Moran. Etterforskningen bringer ham i nærkontakt med en terroristgruppe som har muligheten til å produsere atomvåpen. Orginaltittel: MacGyver: Trail of Doomsday. Sjanger: action/krim. Regi: Charles Corel. I rollene: Richard Dean Anderson, Nicholas Farrell. Aldersgrense: 11 år. (t) Endret 22. november 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 ...så vet dere hvor dere finner meg (A) Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Ante ikke at dette fantes. Noe så fantastisk må jeg se. Drar til en venn med Zebra og ser den + skrive begge på ønskelista. Hva heter den andre? Endret 22. november 2007 av Underpants Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 Må bare si at denne tråden har sklidd helt ut! Jeg leter fortsatt etter et sted å kjøpe filmen\e Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Er bare synd Peter Thorton ikke er med. Kommer til å savne han i filmene da. Men men. Den andre MacGyver filmen neste fredag?! Fantastisk Beste kvelden ever. Endret 22. november 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jepp, Pete er magisk, men men, MacGyver er MacGyver. Har det noko for seg å sende e-post til diverse nettbutikkar, eventuelt utanlands og høyre? Nokon må jo ha den. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg sendte til platekompaniet en gang, hvor de sa de kunne skaffe filmene fra England, hvis jeg ville. Men ble aldri noe av. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 Jeg sender en mail til div store nettbutikker og ser om noen av de er villig til å bestille inn filmene Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) VHS eller DVD? Kanskje eg skal spørre dei. Kontorstol: Endret 22. november 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå