Gå til innhold

Hvor kan jeg kjøpe MacGyver-filmene?

Kontorstol

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Det stemmer. De er egne filmer, som aldri har blitt vist som episoder i serien. Har selv prøvd å finne de, men det er vanskelig. Mulig du kan høre med forskjellige nettbutikker om de kan ta de inn? Platekompaniet, CDON etc.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Ser ikke ut til at noen har de :dontgetit:

De sender forresten MacGyver: Lost treasure of atalantis på tv2 zebra på fredag :)

De har nok ikke filmene inne, men de kan bestille inn fra utenlandske firmaer. Platekompaniet har gjort det en del ganger for meg :)

Er MacGyver filmen på Fredag? Den skal sees :D Takk for informasjonen! Får håpe de sender den andre også. Er forberedt på at filmene er dårligere enn serien, men shit au. Det er MacGyver :)

Lenke til kommentar

Vææ! MacGyver-filmen på TV? Den skal eg sjå, uansett.

Har sjølv leitt ein del etter desse filmane, både på lovleg og ulovleg vis utan hell.

21:05 Film: MacGyver: Skatten fra Atlantis

MacGyver er helten som klarer det umulige. I denne helaftens filmen leter MacGyver og hans arkeolog-venn etter den forsvunne skatten fra Atlantis. Men det er det flere som gjør, blant annet en kjeltring som vil ha kloen i skatten for enhver pris.

Orginaltittel: MacGyver: The Lost Treasure of Atlantis. Sjanger: action/krim.

Regi: David Caesar. I rollene: Richard Dean Anderson, Brian Blessed, Sophie Ward, Christian Burgess, Oliver Ford Davies, Tim Woodward, Kevork Malikyan, Geoffrey Beevers, Hugh Quarshie, George Jackos. Aldersgrense: 11 år.

(t)

Dette blir magisk. :dribble:

Skal ta den opp på VHS og, skulle gjerne hatt DVD-opptaker eller harddisk, men den gang ei.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Jeg fikk begge filmene ulovlig en gang, men ved et uhell så klarte jeg å miste de. Så nå er sjangsen her igjen for å ta opp det som en gang skulle blir en helt fantastisk kveld :)

Må nok også ta den opp.

Lenke til kommentar

Nokon som har mulighet for å ta opp på harddisk eller DVD?

Edit: NEste frEDAG!

21:05 Film: MacGyver: Dommedagstrusselen

I denne helaftens versjon av action-eventyreren MacGyver, forsøker han å finne ut hvem som står bak drapet på hans nære venn Paul Moran. Etterforskningen bringer ham i nærkontakt med en terroristgruppe som har muligheten til å produsere atomvåpen.

Orginaltittel: MacGyver: Trail of Doomsday. Sjanger: action/krim.

Regi: Charles Corel. I rollene: Richard Dean Anderson, Nicholas Farrell. Aldersgrense: 11 år.

(t)

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Er bare synd Peter Thorton ikke er med. Kommer til å savne han i filmene da. Men men.

Den andre MacGyver filmen neste fredag?! Fantastisk :) Beste kvelden ever.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...