Gå til innhold

Noen med erfaringer av Gainward GeForce 8800GTX 768MB ?

krillee

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har erfaring med dette kortet?

Gainward GeForce 8800GTX 768MB GDDR3, PCI-Express, "BP8800GTX-768-TV-DD"

Har lest for eks. på komplett og der får det mye skryt, men har ikke hørt noe spesielt om støynivået bortsett fra i en anmeldelse der de sa det ikke var særlig støy, men de som har erfaringer med dette, støyer det?

er det verdt pengene??

Endret av engjac
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For all del ikke kjøp det kortet, du får 8800GT til halve prisen og det er nesten like bra!

Se forøvrig testen av MSI 8800GT Lenke

8800GT prisguide

MPX har kortet på lager Lenke. Er da litt dyrt. Ser ut som de snart blir tilgjengelig for ca 1700 kr. Det vil uansett være et bedre kjøp enn 8800GTX

men 8800 gt er ikke et alternativ i pc konfiguratoren på komplett

Lenke til kommentar
Send dem en mail og spør når det blir tilgjengelig.

Synes det er litt drøyt å betale 2000 kr ekstra bare pga at det kortet ikke er et alternativ.

gts er jo tilgjengelig, men vil helst ha det beste, men trenger ikke ultra

GTS yter, forvirrende nok, dårligere enn GT.

Lenke til kommentar
har dette kortet, ikke noe dumt å si om det. kjører crysis helt fint. 1680x1050 alt på veryhigh utenom shaders som er på high. 30-40fps. men tror det vil lønne seg å kjøpe 2 8800gt, de yter nesten like bra som gtx. 2 8800gt får man for ca4000 kr. 1 8800gtx for 3395kr.

bra og høre, spesielt med tanke på at jeg skal spille mye crysis :p

jeg har nå funnet ut at jeg skal vente til xfx 8800 gtx eller ultra kommer på lager (om ikke så lenge) og kjøpe det fordi jeg har lest mest erfaringer om det og har erfaring av xfx selv :)

Lenke til kommentar
har dette kortet, ikke noe dumt å si om det. kjører crysis helt fint. 1680x1050 alt på veryhigh utenom shaders som er på high. 30-40fps. men tror det vil lønne seg å kjøpe 2 8800gt, de yter nesten like bra som gtx. 2 8800gt får man for ca4000 kr. 1 8800gtx for 3395kr.

jeg har nå funnet ut at jeg skal vente til xfx 8800 gtx eller ultra kommer på lager (om ikke så lenge) og kjøpe det fordi jeg har lest mest erfaringer om det og har erfaring av xfx selv :)

den eneste forskjellen på 8800gtx kortene er vel bare viften. det som avgjør prisen er vel hva som følger med i pakken. jeg skal oppgradere til sli, derfor velger jeg denne http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=43213. ser ikke noe poeng å bruke 1000kroner mer for samme kort, når man kan få det samme kortet mye billigere. men det er jo smak og behag.

Lenke til kommentar

den eneste forskjellen på 8800gtx kortene er vel bare viften. det som avgjør prisen er vel hva som følger med i pakken. jeg skal oppgradere til sli, derfor velger jeg denne http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=43213. ser ikke noe poeng å bruke 1000kroner mer for samme kort, når man kan få det samme kortet mye billigere. men det er jo smak og behag.

joda, men du har jo også de forskjellige versjonene, men ja, skal du ha sli vil d nok lønne seg å gå for standardversjonen...

jeg tenker på xfx 8800 gtx xt (extreme edition) for min del :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...