EivindBoy Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Noen som har et bilde hvor noen driter seg ut eller det er en skrive feil på et skilt, program osv. se vedlegg hvis du ikke skjønner Endret 22. november 2007 av EivindBoy Lenke til kommentar
EivindBoy Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 ps: det nederste bildet som du må laste ned er det beste Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 ps: det nederste bildet som du må laste ned er det beste nåja.. Om du laster det opp igjen som .jpg (åpne og lagre som i f.eks. paint), slipper folk å laste det ned. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Sånn? Endret 22. november 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Nydelig tittel.. VI har jo han der kung-fuu-fyren på forumet her.. Husker ikke helt hvor bildet ligger.. Denne tråden vil jeg har i mine innlegg anyway.. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Eivind over her fikk sagt det ... Ikke lagre bildene som BMP filer, lagre det som JPG filer som tar en brøkdel av plassen. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Driti seg ut? 2girls1cup? Lenke til kommentar
EivindBoy Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 ps: det nederste bildet som du må laste ned er det beste nåja.. Om du laster det opp igjen som .jpg (åpne og lagre som i f.eks. paint), slipper folk å laste det ned. takk for tipset skal prøve ny her. Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Driti seg ut? 2girls1cup? Hvis det et det jeg har hørt det er, ikke søk etter det. Ellers er det jo bare å se litt på en humor-side, eller i noen av bildetrådene her på forumet. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Rådet til Hanky_ bør følges, med mindre du er tilhenger av dette Lenke til kommentar
oizann Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Driti seg ut? 2girls1cup? Hvis det et det jeg har hørt det er, ikke søk etter det. Ellers er det jo bare å se litt på en humor-side, eller i noen av bildetrådene her på forumet. Hvorfor kunne jeg ikke bare latt være å søke på det Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Rådet til Hanky_ bør følges, med mindre du er tilhenger av dette Jeg har hørt at det som inntas i den suspekte videoen er noe sånt som dette. Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) No shit! Tunfisken er visst nok veldig agressiv Og for all del: Vær forsiktig så du ikke blir bitt når du drikker juice av ananas! Endret 23. november 2007 av Craigmick Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Moralen er da: ikke bland gele og tunfisk, og ikke bland ananas og juice. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Moralen er da: ikke bland gele og tunfisk, og ikke bland ananas og juice. litt sykt at ICA gjør det da, og selger det til folk. Må jo rulle inn klager. Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Moralen er da: ikke bland gele og tunfisk, og ikke bland ananas og juice. Men hva skal man blande tunfisk i da? Fant nemlig "Tunfisk biter i vann" og "Tunfisk biter i olje"... En veldig, veldig agressiv fisk Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Men hva skal man blande tunfisk i da? Fant nemlig "Tunfisk biter i vann" og "Tunfisk biter i olje"... En veldig, veldig agressiv fisk Bruk klype og ta den opp fra vannet. Enkelte folk... Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Har sett "pult ost" og "lamme lår" på Typisk Norsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå