Gå til innhold

Problemer med bilen


Heimert-kongen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er ikke denne tråden feilpostet forresten?

 

Tja?

Hvis jeg flytter denne tråden over til bilforum så blir jeg sparket som moderator. ;)

Så denne er nok rett plassert.

 

For det om folk snakker på mye fagspråk og det hele ser veldig komisk ut, så syns jeg ikke det er noe morsomt. Skal dere liksom flytte mine tråder om grafikkkort til humordelen viss vi snakker om pipelines og overklokking? Jeg er ute etter å gi og få hjelp på dette forumet, beklageligvis kunne jeg ikke hjelpe i denne tråden siden jeg ikke er noe bilmekaniker.

Lenke til kommentar
Er ikke denne tråden feilpostet forresten?

 

Tja?

Hvis jeg flytter denne tråden over til bilforum så blir jeg sparket som moderator. ;)

Så denne er nok rett plassert.

 

For det om folk snakker på mye fagspråk og det hele ser veldig komisk ut, så syns jeg ikke det er noe morsomt. Skal dere liksom flytte mine tråder om grafikkkort til humordelen viss vi snakker om pipelines og overklokking? Jeg er ute etter å gi og få hjelp på dette forumet, beklageligvis kunne jeg ikke hjelpe i denne tråden siden jeg ikke er noe bilmekaniker.

 

Er du ikke en bilmekaniker? Det tar ikke så mye kunnskap å vite noe om biler, derimot har vi ikke klart å finne feilen med denne bilen, aksespeilingen kan være problemet, men det er så mye, limstiften kan være tørr, spjælinga kan være fast, giroljen kan være rusten.

 

Som du ser, problemet er endeløst, men jeg tror personlig at det er drivespoileren som har satt seg fast i rotoren. Hva tror dere? Er det drivespoileren?

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Er ikke denne tråden feilpostet forresten?

 

Nei, ettersom det muligens er feilmontert humorpedal så er det nok lettere å finne svar her. Dog undres jeg på om mutteren til kaskovaskeren er litt løs, selv om jeg setter min lit til at det faktisk er mangel på blinklysolje som er grunnen. Eventuelt at man har forvekslet blinklysolje med bremseoljen. Det er viktig med nok bremseolje slik at bilen ikke stopper for fort, men bruker man den som blinklysolje så setter lyset seg fort fast.

Lenke til kommentar
Er ikke denne tråden feilpostet forresten?

 

*snip*

 

*snapp*

 

Er du ikke en bilmekaniker? Det tar ikke så mye kunnskap å vite noe om biler, derimot har vi ikke klart å finne feilen med denne bilen, aksespeilingen kan være problemet, men det er så mye, limstiften kan være tørr, spjælinga kan være fast, giroljen kan være rusten.

 

Som du ser, problemet er endeløst, men jeg tror personlig at det er drivespoileren som har satt seg fast i rotoren. Hva tror dere? Er det drivespoileren?

 

Jeg er ikke bilmekaniker nei, kunnskap eller ikke dere kjører et for avansert løp for meg. :)

Edit:

Det er tydeligvis ikke du heller, makan til tøv, limstifter og rustet girolje :mad:

Endret av QBab
Lenke til kommentar
Jeg kasta bilen. Hovedutsugmanifolden, nedre høyre midt-rotor og laserkontrollerenhetsveiva tok kvelden, svinghjulet punkterte, og sekundærballevarmeren røyk, derfor virker ikke primærballevarmeren. Doh!

Dumt å kaste bilen pga dette. Det er jo bare å gni den inn med sleggefett, fortrinnsvis dekvantifisert, men halvsekulær kvalitet funker også bra.

Lenke til kommentar
Jeg kasta bilen. Hovedutsugmanifolden, nedre høyre midt-rotor og laserkontrollerenhetsveiva tok kvelden, svinghjulet punkterte, og sekundærballevarmeren røyk, derfor virker ikke primærballevarmeren. Doh!

Dumt å kaste bilen pga dette. Det er jo bare å gni den inn med sleggefett, fortrinnsvis dekvantifisert, men halvsekulær kvalitet funker også bra.

sekundærballevarmeren er ikke så vankelig å fikse nei, men at laserkontrollerenhetsveiva er gååen er verre, da må jo hele opphenget til rotasjonslagerfortoneren og radiatorpludreplappen ut først...

Og hvis svinghjulet har pungtert og bilen har teftinglager, noen den sannsynligvis har, må det å byttes... Det er ikke lett altså, jeg har gjordt det tidligere og da måtte hele tanken til vindusvikseroljen ut først....

Lenke til kommentar
Men så blir problemet det at Gnuffene som drar reimene inni moteren trenger mat, og de begynner og spise på motoren etter hvert.

Så du må passe på og gi dem nok mat

 

Hørt om maken til svada og tull i en ellers så seriøs tråd.?

Vennligst les retningslinjene, punkt #19. igjen.

Lenke til kommentar
Hørt om maken til svada og tull i en ellers så seriøs tråd.?

Vennligst les retningslinjene, punkt #19. igjen.

Sorry for OT, men er ikke punkt #19 litt i drøyeste laget?

 

#19: Husk at en brukermoderator i tung rus har like mye autoritet som andre, og kan i tillegg ilegge brukere straff etter eget forgodtbefinnende. Straffen kan gjerne være av grovt seksuell karakter, og begrenses ikke av Norsk Lov.

På tide med en revisjon imo.

Lenke til kommentar
Hørt om maken til svada og tull i en ellers så seriøs tråd.?

Vennligst les retningslinjene, punkt #19. igjen.

Sorry for OT, men er ikke punkt #19 litt i drøyeste laget?

 

#19: Husk at en brukermoderator i tung rus har like mye autoritet som andre, og kan i tillegg ilegge brukere straff etter eget forgodtbefinnende. Straffen kan gjerne være av grovt seksuell karakter, og begrenses ikke av Norsk Lov.

På tide med en revisjon imo.

 

Vennligst ikke kommenter moderering i selve tråden men send en håndskreven, 24 siders avhandling om emnet, i 3(tre) eksemplar til Dotten.

Husk å levere disse nøyaktig kl. 18.00, den 24.12. 2007, hjemme på døren til vedkommende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...