Comma Chameleon Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Ah, når jeg så denne tråden først trodde jeg det var atter en person som maste på problemer med hjulmassekondensatorn. Men flott du løst problemet med bilen. Kunne jo vært høyspennesveiva som var løs da, men det var det ikke. Aivio Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Teddy, du mener vell ikke den doble fystasjopphengsforblingen? -> https://www.diskusjon.no/index.php?session=...t&p=9978697 Eh, det finnes da ikke noe slikt på en bil? Lenke til kommentar
QBab Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Er ikke denne tråden feilpostet forresten? Lenke til kommentar
Speik Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Er ikke denne tråden feilpostet forresten? Ehm.. Tror du har misforstått, les tråden fra starten av du :!: Lenke til kommentar
QBab Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Jeg har kikket litt igjennom tråden og jeg skjønner at dette handler om bil. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Er ikke denne tråden feilpostet forresten? Tja? Hvis jeg flytter denne tråden over til bilforum så blir jeg sparket som moderator. Så denne er nok rett plassert. Endret 26. november 2007 av Jarmo Lenke til kommentar
fgr Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 hvis det er noe feil bare skyld på arne. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Er ikke denne tråden feilpostet forresten? Tja? Hvis jeg flytter denne tråden over til bilforum så blir jeg sparket som moderator. Så denne er nok rett plassert. For det om folk snakker på mye fagspråk og det hele ser veldig komisk ut, så syns jeg ikke det er noe morsomt. Skal dere liksom flytte mine tråder om grafikkkort til humordelen viss vi snakker om pipelines og overklokking? Jeg er ute etter å gi og få hjelp på dette forumet, beklageligvis kunne jeg ikke hjelpe i denne tråden siden jeg ikke er noe bilmekaniker. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Er ikke denne tråden feilpostet forresten? Tja? Hvis jeg flytter denne tråden over til bilforum så blir jeg sparket som moderator. Så denne er nok rett plassert. For det om folk snakker på mye fagspråk og det hele ser veldig komisk ut, så syns jeg ikke det er noe morsomt. Skal dere liksom flytte mine tråder om grafikkkort til humordelen viss vi snakker om pipelines og overklokking? Jeg er ute etter å gi og få hjelp på dette forumet, beklageligvis kunne jeg ikke hjelpe i denne tråden siden jeg ikke er noe bilmekaniker. Er du ikke en bilmekaniker? Det tar ikke så mye kunnskap å vite noe om biler, derimot har vi ikke klart å finne feilen med denne bilen, aksespeilingen kan være problemet, men det er så mye, limstiften kan være tørr, spjælinga kan være fast, giroljen kan være rusten. Som du ser, problemet er endeløst, men jeg tror personlig at det er drivespoileren som har satt seg fast i rotoren. Hva tror dere? Er det drivespoileren? Endret 26. november 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Er ikke denne tråden feilpostet forresten? Nei, ettersom det muligens er feilmontert humorpedal så er det nok lettere å finne svar her. Dog undres jeg på om mutteren til kaskovaskeren er litt løs, selv om jeg setter min lit til at det faktisk er mangel på blinklysolje som er grunnen. Eventuelt at man har forvekslet blinklysolje med bremseoljen. Det er viktig med nok bremseolje slik at bilen ikke stopper for fort, men bruker man den som blinklysolje så setter lyset seg fort fast. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Er ikke denne tråden feilpostet forresten? *snip* *snapp* Er du ikke en bilmekaniker? Det tar ikke så mye kunnskap å vite noe om biler, derimot har vi ikke klart å finne feilen med denne bilen, aksespeilingen kan være problemet, men det er så mye, limstiften kan være tørr, spjælinga kan være fast, giroljen kan være rusten. Som du ser, problemet er endeløst, men jeg tror personlig at det er drivespoileren som har satt seg fast i rotoren. Hva tror dere? Er det drivespoileren? Jeg er ikke bilmekaniker nei, kunnskap eller ikke dere kjører et for avansert løp for meg. Edit: Det er tydeligvis ikke du heller, makan til tøv, limstifter og rustet girolje Endret 26. november 2007 av QBab Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Jeg kasta bilen. Hovedutsugmanifolden, nedre høyre midt-rotor og laserkontrollerenhetsveiva tok kvelden, svinghjulet punkterte, og sekundærballevarmeren røyk, derfor virker ikke primærballevarmeren. Doh! Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Jeg kasta bilen. Hovedutsugmanifolden, nedre høyre midt-rotor og laserkontrollerenhetsveiva tok kvelden, svinghjulet punkterte, og sekundærballevarmeren røyk, derfor virker ikke primærballevarmeren. Doh! Dumt å kaste bilen pga dette. Det er jo bare å gni den inn med sleggefett, fortrinnsvis dekvantifisert, men halvsekulær kvalitet funker også bra. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Jeg kasta bilen. Hovedutsugmanifolden, nedre høyre midt-rotor og laserkontrollerenhetsveiva tok kvelden, svinghjulet punkterte, og sekundærballevarmeren røyk, derfor virker ikke primærballevarmeren. Doh! Dumt å kaste bilen pga dette. Det er jo bare å gni den inn med sleggefett, fortrinnsvis dekvantifisert, men halvsekulær kvalitet funker også bra. sekundærballevarmeren er ikke så vankelig å fikse nei, men at laserkontrollerenhetsveiva er gååen er verre, da må jo hele opphenget til rotasjonslagerfortoneren og radiatorpludreplappen ut først... Og hvis svinghjulet har pungtert og bilen har teftinglager, noen den sannsynligvis har, må det å byttes... Det er ikke lett altså, jeg har gjordt det tidligere og da måtte hele tanken til vindusvikseroljen ut først.... Lenke til kommentar
SCV Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 skeiv koil og slark på dekkene! de 2 mest åpenlyse tingen og sjekke før du setter igang med kompliserte operasjoner som angår styrestaget, Hovedutsugmanifolden og krankeskaftet! skjerp dere! Lenke til kommentar
Thakiti Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Men så blir problemet det at Gnuffene som drar reimene inni moteren trenger mat, og de begynner og spise på motoren etter hvert. Så du må passe på og gi dem nok mat Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Men så blir problemet det at Gnuffene som drar reimene inni moteren trenger mat, og de begynner og spise på motoren etter hvert.Så du må passe på og gi dem nok mat Hørt om maken til svada og tull i en ellers så seriøs tråd.? Vennligst les retningslinjene, punkt #19. igjen. Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hørt om maken til svada og tull i en ellers så seriøs tråd.?Vennligst les retningslinjene, punkt #19. igjen. Sorry for OT, men er ikke punkt #19 litt i drøyeste laget? #19: Husk at en brukermoderator i tung rus har like mye autoritet som andre, og kan i tillegg ilegge brukere straff etter eget forgodtbefinnende. Straffen kan gjerne være av grovt seksuell karakter, og begrenses ikke av Norsk Lov. På tide med en revisjon imo. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 tung rus? hva har han rusa seg på? sokkene sine? eller sniffet for mye eksos da han hjelptet trådstarter og fikse bil, eller sin egen modda toyata yaris? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hørt om maken til svada og tull i en ellers så seriøs tråd.?Vennligst les retningslinjene, punkt #19. igjen. Sorry for OT, men er ikke punkt #19 litt i drøyeste laget? #19: Husk at en brukermoderator i tung rus har like mye autoritet som andre, og kan i tillegg ilegge brukere straff etter eget forgodtbefinnende. Straffen kan gjerne være av grovt seksuell karakter, og begrenses ikke av Norsk Lov. På tide med en revisjon imo. Vennligst ikke kommenter moderering i selve tråden men send en håndskreven, 24 siders avhandling om emnet, i 3(tre) eksemplar til Dotten. Husk å levere disse nøyaktig kl. 18.00, den 24.12. 2007, hjemme på døren til vedkommende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå