Kong_Tom Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Kan ikke fatte og begripe hva dere klager på, bilen ser jo helt strøken ut? Er det firmabilen til HW.no du har knipset her? Endret 25. november 2007 av Kong_Tom Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Kan ikke fatte og begripe hva dere klager på, bilen ser jo helt strøken ut? Er det firmabilen til HW.no du har knipset her? Pøh! Bare Admin som har råd til slik luksus. Tipper det er Ueland som er på vei til jobben. Endret 25. november 2007 av Jarmo Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 trådstarter, jeg regner med at du har sjekka teftingene og hatt på nok blinklysolje? Og selfølgelig at svingwieren til hoved diffen på mellomakslingen ikke har låst seg i mellomleddet til front akslingen... Lenke til kommentar
knetrom Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Bare sett et frimerke på bilen og send den til meg, har vært borti dette problemet før. Er så enkelt at sveiven til vinduet ditt snurrer feil vei, det skaper undertrykk i bagasjerommet, noe som slår negativt ut i overgiret. Og vi vet vel alle hvor mye problemer det medfører? Om du ikke har råd til frimerke og vil ordne selv, er raskeste måten å sveise mellomakslingen fast i karrosseriet og flytte tennpluggene inn i bensintanken og prøve igjen. Det skal holde til neste EU-godkjenning hvertfall, så kan du ringe meg på 112 når det skjer igjen. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Jeg tror det kan ha noe å gjøre med den desentraliserte kvasibånnpanna som får feil koaksialitet i forhold til semiinduktansen i den biresesitive induktoren litt til høyre for venstre fronthøyttaler. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Jeg tror også at dørene og panseret ditt går for lett opp. Jeg vil annbefale at du sveiser igjen alle dørene og panseret. Da slipper du alle problemer med bilen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Kan også være problemer med rusk i flensforlengeren. Spesielt om man har en nyere bil uten viskosebalanseror Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 også kan det være lurt å vaske forgasseren i spylerveske. tilfelle bensinen ikke spyles inn i motoren.. Ellers tror jeg du har varmekabler i bakruten din. Disse trengs ikke siden du ikke har Lada. Koble de av for å bruke strømmen når du skal reise deg fra setet. Man kan også legge til varmeseter slik at bilen føler seg varmere på kalde dager og den vil da oppføre seg mye penere. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Er det virkelig ingen som har tenkt på å sjekke fustasjopphengsforkoblingen? Lenke til kommentar
nree Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Teddy, du mener vell ikke den doble fystasjopphengsforblingen? -> https://www.diskusjon.no/index.php?session=...t&p=9978697 Samtidig som man stapper hormonpiller inni kan det jo være en fordel å skjekke den ja.. vbjornevik: Problemet med varmekabler i bakruten er jo at de spiller inn på de triple gullpluggene i reservedekket slik at når du skal stramme trikolumpen i fjerreima låser det seg helt!! Kom oppi denne situasjonen i forrige uke og kan ikke si det var en bra opplevelse.. Spessielt siden jeg måtte fjerne hele hakusystemet for å komme gjennom til trikolumpen i trjærekammeret mellom venstredekket og drivakslingen. Endret 25. november 2007 av Goggen90 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Samtidig som man stapper hormonpiller inni kan det jo være en fordel å skjekke den ja.. Dette er definitivt OT i denne tråden og brukeren får en muntlig advarsel. Lenke til kommentar
nree Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Seriøst? Tilbake til topic : automatgirolje er jo en fin ting da, så det hjelper nok det ja Lenke til kommentar
Kong_Tom Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Torpedoveggen sitter mellom kupe og motorrom. Hvorfor heter det egentlig det, og er det og er det granatveggen som sitter bak? Og er mitraliøseveggen det samme som ei dør? Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Torpedoveggen kommer av at før første verdenskrig så forsket tyskerne på ubåt-biler, og de oppbevarte torpedoer sammen med andre kriminelle fremme i fysehjulskammeret, rett ved siden av skullekula. Trådstarter: Prøvde du å sving på tåkelyssveiva? For bilen går ikke uten propell under innvilklingsdysa... Lenke til kommentar
L.. Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Har et enkelt lite problem selv. Kan noen svare meg hvordan jeg får vekk denne?? Verkstedsmester påstår jeg kan kjøre videre på EU kontrollen slik den står. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Er det så vanskelig å stramme mutrene på venstre bakhjul da? Ser ikke problemet...? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Har du sjekket trykket på sentralfjæringsolja? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Har et enkelt lite problem selv. Kan noen svare meg hvordan jeg får vekk denne??Verkstedsmester påstår jeg kan kjøre videre på EU kontrollen slik den står. Nja? Bilen skulle ha vært avskiltet siden årsavgiften ikke er betalt. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Har et enkelt lite problem selv. Kan noen svare meg hvordan jeg får vekk denne??Verkstedsmester påstår jeg kan kjøre videre på EU kontrollen slik den står. Enkelt. Du bare skrur ut ventilmutteren fra takballskruen. Deretter er det bare å sparke vekk driten. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Jeg skjønner ikke helt problemet, blir litt for mye fagspråk for meg Men lykketil med bilen trådstarter Edit: Føler meg litt dum, så kan så lite om bil =/ Endret 25. november 2007 av QBab Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå