Gå til innhold

steelsound 5hv2 headphones, problemer med lyden

Snikern

Anbefalte innlegg

Hei fant ikke noen andre steder og sette denne,

Jeg kjøpte meg steelsound 5hv2 headphones. Ganske dyre, men nå er det bare lyd på høyre side, hvis jeg vrir litt på klokken altså høyre øre phonen, Så kommer plutselig lyden tilbake i begge,

Er det brudd i noen kabel inni ? jeg kan skru den opp for det er skruer der men vil helst ikke kødde inni der

Noen forslag ?

Endret av Snikern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Det problemet har jeg med min koss. Den er ganske gammel og slitt da, men det er vel inngangen (mini-jacken) det er noe problem med. Siden headsettet er ganske ny, ligger kanskje problemet i hvor du putter den inn i (om det er data, forsterker eller whutever). Jeg har dessverre ikke peil på hvordan det kan fikses. Du kan kanskje prøve å klage (heldigvis for meg, har koss livsgaranti, så sannsynligvis blir det fikset, eller så får jeg pengene tilbake...).

Lenke til kommentar

Neppe selve pluggen det er noe galt med om det er selve øreklokken som klarer å "bringe frem" lyden.

Går nok greit å fikse selv ved å åpne øreklokken og lodde sammen ting og tang, dersom det ikke er for tuklete, men da kan man vel vinke farvel til garantien.

Kontakte forhandler og sende det inn er alltid det sikreste om du ikke er veeldig sikker på at det er fiksbart. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...