vega77 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Skulle demontere kjøler til en p4 socket 478 cpu. Da jeg fikk løsnet den fulgte cpu med. Og den sitter hardt fast. Ser ut som det er orginalkljøler som sitter på. Noen tips til hvorda en kan få løsnet den uten å ødelegge cpu ? Lenke til kommentar
entonic Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Sett alt på plass igjen og la maskinen kjøre en liten stund så skal den vel løsne når du tar den av igjen. ellers så kan du prøve å rikke litt men vær veldig forsiktig. Noe løsemiddel kan vel kanskje også hjelpe men det vet jeg ikke noe om. Lenke til kommentar
kvase Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 hadde selv samme problem med samme kjøler la den i frysern i ca 10 minutter dermed løsna den lett fra cpu ved litt vridning.- gjøres på eget ansvar finnes flere tråder om dette på forumet her Lenke til kommentar
vega77 Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 da går'n i frysern. på eget ansvar seff. prøver det andre forslagene hvis det ikke funker. Lenke til kommentar
JaneATaber Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 ...venter spent... Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 hehe.. hadde sammproblem med min P4 Socket 478! Jeg brukte negellakkfjerner som løsemiddel og det funket! Etter det så har jeg lært at man skal la PC-en kjøre seg litt før man bytter kjøler/cpu og slikt! Lenke til kommentar
vega77 Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 fryser metoden funka fint. lirket den av med en strutrekker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå