Gjest medlem-105082 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Hei. Jeg har sett at flere Gamer.no ansatte sier at de ikke vil ha underforum det ikke er noe aktivitet i. Som TST sa at han ville fjerne Crysis sitt underforum hvis aktiviteten ble mindre. Ja, men hva med de andre underforumene som er døfødt? Gothic og Star Wars forumene er jo ekstremt lite aktivitet i. Endret 22. november 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Enig med deg der. Star Wars kunne de i godt fjernet.. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Har tenkt på dette lenge jeg også. Støttes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Starwars er det mindre aktivitet i en hva Team Fortress2 har.. Da kan de like greit bytte ut Star Wars med TF2, eller et annet spill.. (Nah.. Vi behøver ikke et TF2 forum heller). Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Ingen fra Gamer.no som har kommentar på dette? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Viss eg ikkje hugser feil har det tidlegare vore snakk om å fjerne blant annet Star Wars-kategorien. I og med at aktiviteten er så lav i enkelte av kategoriane, og vi har fått fleire nye i det siste, så kan nok det vere på tide med ei julereingjering. Lenke til kommentar
TST Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Ja, vi får ta en rengjøring på nyåret. Akkurat nå har jeg ikke kapasitet til å holde på med slik forumadministrering fordi det er mye å gjøre på Gamer.no i tillegg til at jeg venter barn hvert øyeblikk Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Ja, vi får ta en rengjøring på nyåret. Akkurat nå har jeg ikke kapasitet til å holde på med slik forumadministrering fordi det er mye å gjøre på Gamer.no i tillegg til at jeg venter barn hvert øyeblikk Åh, venter du barn? Gutt eller jente? Får vel gratulere deg da. Beklager off-topic, men det kan vel aldri skade i et slikt tilfelle? Endret 10. desember 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Ja, vi får ta en rengjøring på nyåret. Akkurat nå har jeg ikke kapasitet til å holde på med slik forumadministrering fordi det er mye å gjøre på Gamer.no i tillegg til at jeg venter barn hvert øyeblikk Da får du gratuleres da Jeg er med for og fjerne noen underforum. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Ja, vi får ta en rengjøring på nyåret. Akkurat nå har jeg ikke kapasitet til å holde på med slik forumadministrering fordi det er mye å gjøre på Gamer.no i tillegg til at jeg venter barn hvert øyeblikk Heyhey, gratulerer da (jul snart og.. ) Endret 17. desember 2007 av Mr. Fiskum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå