Gå til innhold

Spillverket.no: Fjerne noen underforum?

Gjest medlem-105082

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-105082

Hei.

Jeg har sett at flere Gamer.no ansatte sier at de ikke vil ha underforum det ikke er noe aktivitet i. Som TST sa at han ville fjerne Crysis sitt underforum hvis aktiviteten ble mindre. Ja, men hva med de andre underforumene som er døfødt?

Gothic og Star Wars forumene er jo ekstremt lite aktivitet i.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-3t93k9

Starwars er det mindre aktivitet i en hva Team Fortress2 har.. Da kan de like greit bytte ut Star Wars med TF2, eller et annet spill.. (Nah.. Vi behøver ikke et TF2 forum heller).

Lenke til kommentar

Viss eg ikkje hugser feil har det tidlegare vore snakk om å fjerne blant annet Star Wars-kategorien. I og med at aktiviteten er så lav i enkelte av kategoriane, og vi har fått fleire nye i det siste, så kan nok det vere på tide med ei julereingjering.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Ja, vi får ta en rengjøring på nyåret. Akkurat nå har jeg ikke kapasitet til å holde på med slik forumadministrering fordi det er mye å gjøre på Gamer.no i tillegg til at jeg venter barn hvert øyeblikk :)

Åh, venter du barn? Gutt eller jente? Får vel gratulere deg da. :)

Beklager off-topic, men det kan vel aldri skade i et slikt tilfelle?

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Ja, vi får ta en rengjøring på nyåret. Akkurat nå har jeg ikke kapasitet til å holde på med slik forumadministrering fordi det er mye å gjøre på Gamer.no i tillegg til at jeg venter barn hvert øyeblikk :)

Da får du gratuleres da :)

Jeg er med for og fjerne noen underforum. :)

Lenke til kommentar

Heyhey, gratulerer da :xmas: (jul snart og.. :ninja:)

Endret av Mr. Fiskum
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...