bruker456281 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Ifjor kjøpte jeg en 27" LCD fra Dantax, og nå kjøpte jeg da en 360. Men, når jeg da kobler xbox'en til tv'en(med og uten scart), så finner den ikke noen signal fra min xbox. Den skal i teorien komme på Scart2 RBG, eller DVI? AV kanalene er: Scart 1, Scart 1 RGB, Scart 2, Scart2 RGB, PC, FAV, S-Video og DVI. Hva gjør jeg feil, eller hva er feil? :-P Med vennlig hilsen, Edgar A. Holm alias EdHolliC Lenke til kommentar
bruker456281 Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Må jeg kansje søke gjennom menyen? Endret 22. november 2007 av EdHolliC Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Du bruker altså kompositt? (gul videokabel) Med scart som "mellomledd"? Lurer på om det er Dantaxen som er synderen her jeg, hvis du ikke får fram bildet på noen av inngangene. Lenke til kommentar
bruker456281 Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Nei, akkurat nå prøver jeg uten scart. Altså med en hvit, gul og rød kabel inn på siden av Dantax'en. Det er ikke mulig og koble via DVD'spilleren? Endret 22. november 2007 av EdHolliC Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Er det en liten switch på selve kabel/pluggen som går i Xbox360? Den skal i ditt tilfelle stå på SD-Tv eller hva det nå heter. IKKE HD-TV. Lenke til kommentar
bruker456281 Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 OHMYGOD! Joda, det var en stor glipp fra min side! :-P Tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Natski Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Men er det ikke beste å spille med HD oppløsning da? TV'en der støtter jo det? Surt å ha en hdtv å ikke utnytte det vil jeg si. Lenke til kommentar
bruker456281 Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 Joda, men jeg mangler en HD-overgang til Dantax'en min. Dermed det kjøres på TV for øyeblikket. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Men er det ikke beste å spille med HD oppløsning da? TV'en der støtter jo det?Surt å ha en hdtv å ikke utnytte det vil jeg si. Vis han skal spille med HD så må han enten ha compositt kabel, HDMI eller VGA. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Men er det ikke beste å spille med HD oppløsning da? TV'en der støtter jo det?Surt å ha en hdtv å ikke utnytte det vil jeg si. Vis han skal spille med HD så må han enten ha compositt kabel, HDMI eller VGA. Composit-kabel klarer overhodet ikke HD! Composit er dårligste signalet man kan få. Eneste dårligere er sort/hvit tv med finsk dukketeater. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Sry, jeg som roter litt, component mente jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå