hsds Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hei! Jeg har vært en tur innom Hificenteret, hvor de har satt opp en pakke til meg. Ifra før har jeg Dynavoice M65 som front. Pakketilbudet jeg fikk var som følger: Harman/Kardon 245 Qln Artech 5 Center Qln Artech 5 Bak Velodyne 10" vx10 sub samt alt av kabler og veggfester til en samlet pris på 11k. Da har jeg fått ca 2400 kr i rabatt. Nå lurer jeg på hva _dere_ synes om dette? Burde jeg ta det? Blir isåfall etter jobb i morgen kl 16, så jeg setter stor pris på innspill/tips før det! På forhånd, tusen takk for alle innspill! Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Virker som en fin sammensetning her, H/K vil nok holde god kontroll på M-65. Mange som er skeptiske til å blande merker i en hjemmekino men vil ikke tro at QLN og Dynavoice kommer til å krangle særlig. Hva skal brukes som kilde til dette? Lenke til kommentar
hsds Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 I første omgang bare lyd ifra en laptop og 360. Fikser meg en bedre dvd spiller til jul. Har sett på en Panasonic DVD-S511EG-S dvd spiller som er billig til salgs enkelte steder. Link her. På den annen side så streifer tanken på at jeg faktisk får m65 for 1700 mens de Qln bakhøyttalerne koster 2000 kr. Men tror neppe jeg har plass til det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå