cocke50 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hei. Vurderer studieår i utlandet. Da har jeg sitt på EF sitt tilbud. Så sitter jeg med mange spørsmål som jeg ønsker å få svar på. Jeg går VG1 (første klasse vidergående) er det mulig å gå et år der nede da? (blir det fullført andre klasse da)? Hvor mye koster dette? Er familien norsk eller engelsk? Å må man være veldig god i engelsk for å reise? Lenke til kommentar
Gilmek Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 det er en kjempetraad om dette under "annen utdanning". alt du vil vite staar der:) Lenke til kommentar
The-little-girl Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Hei. Vurderer studieår i utlandet. Da har jeg sitt på EF sitt tilbud. Så sitter jeg med mange spørsmål som jeg ønsker å få svar på. Jeg går VG1 (første klasse vidergående) er det mulig å gå et år der nede da? (blir det fullført andre klasse da)? Hvor mye koster dette? Er familien norsk eller engelsk? Å må man være veldig god i engelsk for å reise? Nei det blir ikke fullført andre klasse, ja du kan gå der et år, og etter det kan du bestemme om du vil være lengre, men da må du jo betale mer:p Prisen spørs på når du bestiller og hvor du vil henn og hvilket kurs. Veldig lett og finne denne informasjonen på EF side. www.ef.com Du bestemmer selv om du vil bo hos verts familie eller på skolen, jeg ville anbefalt skolen, for da kan du være med vennene dine oftere. Familien snakker nok engelsk, du er der for å lære engelsk:p;) Nei jeg var helt elendig, jeg var der dessverre bare i 6 uker som var ALT for lite for meg, pga jeg hadde så pannikk for å snakke så jeg hadde ikke snakket siden jeg var 12 år, og nå er jeg 19, og jeg brukte 3 uker for å starte en samtale ganske bra. Så du trenger ikke kunne noen ting, og det var flere der jeg ble kjent med som ikke kunne noen ting bortsett fra hei og ja og nei før de kom dit. Så det er ganske utrolig. Hvis det er noe mer du lurer på kan du jo også sende mail til ef eller ringe dem:) Klem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå