Lindsay Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Har aktivert dette i gnome men vet ikke hvilken klient jeg skal bruke for å fjernstyre dette måtte legge inn gnome da jeg kjøpte acronis enterprise for linux og da kan jeg like godt bruke fjernstyring også.Hva skal jeg bruke for å logge meg inn? Lenke til kommentar
bruker456281 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Vel, fjerndesktop i Debian har veldig mange svake sider. Og med tanke på at VNC er GNU-basert så finner du deg en kopi med filtypen .rpm(Om Debian har samme filtype-system som Red Hat). Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 Brukte TightVNC og har kommet så langt att den sier OK men ingen skjerm så jeg logger inn Lenke til kommentar
bruker456281 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Det litt vanskelig å si hva som er feil når jeg vet så lite da:-) Vel, har den IP'en du skal åpne godkjent din IP? VNC krever jo godkjenning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå