Gå til innhold

Livstidsgaranti fra Koss


Anbefalte innlegg

Hei hei,

jeg har et par Koss hodetelefoner som det er livstidsgaranti på, noe de reklamerte voldsomt med for en stund siden, den gangen da PortaPro'en kostet 600,-

Nå er de ødelagt og jeg vil gjerne få de reparert.

Jeg kjøpte de hos Platon, som ikke lenger eksistere (eller?).

Det jeg lurer på, og egentlig regner med, er om jeg bare kan gå et sted hvor de selger de nå og si; Hei, disse er ødelagt, her er kvitteringen og jeg vil gjerne at dere sender de inn til Koss for reperasjon. ?

 

Mvh. Yngve

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Koss blir ikke levert til verksted. Du får ny med engang så lenge det ikke er utenfor garanti tiden eller det er slag/klem/veske/selvpålagde skader, da vil du ikke få ny.

 

Men siden bedriften du har kjøpt dem i er konk så har du nokk mista den sjangsen siden bedriftene som selger koss må kreditere kvittering og ha bevis på at det er kjøpt der.

Lenke til kommentar
Har prøvd å ta direkte kontakt med Koss, og de henviste meg til butikken der jeg kjøpte dem, og i butikken var de svært strenge på at jeg måtte fremvise kvitteringen jeg hadde mistet for lengst. Endte med at jeg måtte kjøpe nye selv.

 

det er en selvfølge XD

 

selv om jeg ikke tar vare på ting som koster mindre enn 1k kivtteringer i flere år

Endret av xninja92
Lenke til kommentar

Du får ikke nytt hodesett på stedet. Forrige gang fikk jeg beskjed om at de skulle sende inn hodesettet til Koss også gav de beskjed når de var sendt tilbake til butikken. Jeg kunne også få et par Koss til lån i mellomtiden for en femtilapp.

 

Men jeg så nå at det som tidligere var en Platon butikk(der jeg kjøpte de) er nå blitt en Playcom butikk, og slik jeg har forstått det eies Playcom av Platon.. Så jeg går inn å forhører meg litt der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...