Spurs Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Har Dlink DIR-625 router og Dlink DWA-140 usb adapter, og har nettopp installert Vista. I XP hadde jeg en 100% stabil kontakt mellom disse, men i Vista har jeg stadig noen øyeblikk det ramler ut og kobler seg på igjen etter 10-20 sekunder. Noen som vet hva dette kan være? Kan det være noen innstillinger i Vista? Har nyeste drivere til usb adapteret, og siste oppdatering av Vista. Har også prøvd å resette routeren, men til ingen nytte... Lenke til kommentar
Dr S Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 VISTA er å forblir noe ustabilt driit. Har også vært borti dette, men jeg installerte XP igjen og da funket alt. Jeg formaterte for å prøve Vista for å se, men samme jævla problemet. Det virker som at Vista er problemet Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Har du fortsatt XP så du kan sjekke om det fortsatt er stabilt der? Har hatt et par tilfeller hvor strømgreia til routeren har klikka, som har gjort routeren veldig ustabil til tider. Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg har akkurat samme problemet med DIR-655 og DWA-140. Har byttet DWA-140 en gang allerede uten at det ble vesentlig bedre. DWA-140 er parkert i skuffen og jeg har gått over til Homeplug i stedet til min stasjonære maskin. Lenke til kommentar
Crizes Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Oppdatere driveren til USB-adapteren som er tilpasset Windows Vista. Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Oppdatere driveren til USB-adapteren som er tilpasset Windows Vista. Hjelper dessverre IKKE... Lenke til kommentar
Spurs Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Jeg også har de siste driverene til Vista, og det er ustabilt.... I XP fungerer det glimrende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå