Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

2-års langt forhold slutt, rett av meg?


Gjest felixersvart

Anbefalte innlegg

Gjest Silent Water

Hei,

 

Forrige helg gjorde meg og min daværende kjæreste det slutt etter et forhold som varte i nærmere to år. Vi var begge enig, og vi begge "saw it coming a thousand miles away". Tingen er at jeg er ikke personen som liker å sitte å deppe alene, og jeg har allerede fått øynene opp for en annen jente. (Virker som om hun er interessert i meg også). Så, er det galt av meg å "hoppe over på neste" så raskt? Liksom ... jeg vet hun blir lei seg om hun finner det ut (eller vet jeg?), men det bryr jeg meg liksom ikke om. Det er over, begge har bekreftet det og jeg gidder ikke sitte her og furte - jeg er bare ikke slik :)

 

Vi ble også enig om den gode gammeldagse "fortsatt gode venner", men vi alle vet jo at det bare er bullshit - eller er det bare meg? Jeg har i hvert fall ikke lyst til å se hun på en god stund nå, da bare gjør det ting verre. Jeg vil helst ikke ha så mye kontakt med hun i det hele tatt (i hvert fall nå i begynnelsen).

 

Setter stor pris på svar :)

 

- SW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Silent Water
Offtopic: Ka har du imot nynorsk supahfly?

 

Ontopic: Etter personlige erfaringer funker det dårlig med "berre gode venner". Men om du hopper fort opp på ny kan ho tru at det var grunnen til du ville gjøre det slutt...var det?

 

Jeg skjønner jo det, men likevel er det egentlig irrelevant, er det ikke? Er ganske forvirret her nå .. :/

Lenke til kommentar
Gjest The little girl

Heisann, siden dere ble enige om å gjøre det slutt så er det ikke så ille, men uansett og hoppe på en annen jente så fort etter et så langvarig fohold synes jeg er ille altså. (iværtfall vis dere hadde et veldig seriøst forhold)

Men vis du ser hun har øyene for en annen gutt kan jo du bare hoppe på hun andre jenta.

Men jeg synes det er veldig veldig dumt vis dere ikke klarer å holde kontakten med hverandre, det beste er om dere klarer å bli bestevenner selvom kanskje det kan være vannskelig for noen av dere.

Men føl din mage følelse:)Og følg ditt hjerte og dine føleser, om hva som er rett og galt, stol på det:) som regel er det vel de som viser det rette valget;)

 

Klem

Lenke til kommentar

jeg havna litt i samme sitvasjon som deg bare litt omvendt...

Jeg var dum nok til å falle for ei som nettopp hadde gjort d slutt med kjæresten og ikke var klar for noe forhold... men d kom jo selvsagt fram en dag for sendt... vi havna i samme seng og alt virka bra, og jeg fikk så tildigrader selvtilit, med at jeg endelig etter å vært singel i snart 3år hadde funnet ei som var så perfekt... men,men... så jeg vill bare si at du må være helt sikker på om du er ute etter forhold selv, og ikke bare noen å trøste deg på... det kan såre den andre mye...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...