325IX Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hei, sliter med å finne drivere til satakontrolleren min.. Ligget på hylla og støvet ned lenge, men tatt den fram igjen nå pga alt for mange disker.. Problemet er at driverene til denne er borte, og de jeg finner på hjemmesiden til promise får jeg ikke til å virke.. Hva gjør jeg.?. Mvh Tom egil Lenke til kommentar
325IX Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Hei, glemte meg helt bort jeg... Det er win xp pro.. Mvh Tom egil Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hvilken av disse har du prøvd ? Driver versjon 1.00.0.31 This is the initial release version of the SATA300 TX2plus/TX4 Windows Driver Driver versjon 1.00.0.33 1. WHQL driver for SATA300/SATAII150 TX series2. Supports Windows 2000/XP/2003 32-bit and Windows XP/2003 x64 Editions Driver versjon 1.00.0.39 Updated release version of the SATA300 TX2plus/TX4 Windows Driver Microsoft WHQL logo driver for Windows XP/2003/Vista Add embedded signature to meet WHQL requirements Lenke til kommentar
325IX Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 Hmm, alle... Problemet er vel at jeg ikke finner hva og hvordan jeg skal innstallere de.. Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Last ned f.eks. den nyeste (nederst på listen). Pakk ut ZIP filen til en fritt valgt katalog (eller floppy). Skru av maskinen, sett inn kortet. Skru på maskinen, og når den kommer så langt at den sier "funnet ny hardware", så be den om å søke etter drivere i den katalogen du pakket ut filen i. Dersom du allerede har innstallert kortet, gå til "device manager", hvor det skal være et utropstegn tilknyttet kortet. Høyreklikk på kortet, velg "oppdater driver", og be den om å søke etter drivere i den katalogen du pakket ut filen i. Lenke til kommentar
325IX Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Hei, da har jeg fått fiksa det.. Alle 10 diska kom opp, og fungerer. 2 ide. 4sata på hk. 4sata på kontrolleren. Kunne ikke vært mere fornøyd. Tusen takk for hjelpen.. Mvh Tom egil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå