ssf Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Brukte standard fotogalleri som fulgte med vista. Har nå et problem som ikke lar seg løse ved installering på nytt. Programmet lukker seg etter 5 sekunder, untatt hvis jeg skal forhåndsvise et bilde direkte fra ei mappe. Altså det slutter så fort jeg tenker på å trykke "tilbake til foto galleri" eller går dit direkte. De kunne ikke hjelpe meg på elkjøp heller, annet enn å prøve å "resette" hele maskinen (recovery partisjonen på harddisken). Vil prøve å unngå det i første omgang... Ville vært ufattelig lykkelig om noen vet om en løsning på problemet!! Sindre Lenke til kommentar
paalolse Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Heisann Har faktisk hatt akkurat samme problem med vista da jeg kjøpte ny pc for 3 mnd siden. Det jeg gjorde var å gå til kontrollpanelet og velge sikkerhetskopiering og gjennopprettingsenter og der gå tilbake til maskininstillingene for 3 dager tilbake. Deretter fungerte alt igjen. Lykke til Lenke til kommentar
ssf Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 Ja, det er en mulighet. Noen som vet hva som endrer seg, f.eks av ting på PC-en? Er en stund siden den sluttet å funke : / Så hvis jeg gjenoppretter, hva vil forandres? Vil jeg miste alle dokumentendringer, bilder osv osv? Evt instillinger i forskj programmer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå