Hydrox Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Noen som har lyst på In Flames Merch? Har 3 t-skjorter og 2 LPer. Vil bytte mot andre klær/stuff da jeg ikke hører så mye på disse albumene som er representert her. Skriv hva du vil ha og hva du vil gi så kan jeg kontakte deg dersom det er interresant. Soundtrack To Your Escape LP Denne er helt ubrukt, har bare vært til pynt da jeg ikke har LP spiller. Reroute To Remain LP Samme med denne. Ikke brukt i det hele tatt, bare veggpynt. Soundtrack To Your Escape t-skjorte Fint brukt, størrelse L. Come Clarity t-skjorte Fint brukt denne og, størrelse XL. Colony t-skjorte Fint brukt her og, størrelse L. Alle t-skjortene er ca like store, de passer meg fint, som er 178 cm høy. Lenke til kommentar
MK2 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Noen interesse av å selge LP'ene? Altså for penger? Isåfall; PM! Lenke til kommentar
Homme Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 #9: Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet. Lenke til kommentar
Hydrox Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 (endret) #9: Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet. Jeg fant ingen kjøp/selg/bytt tråd. Hvis det kommer en moderator inn så kan han få lov til og flytte emnet der det hører hjemme. Takk for the heads up Endret 22. november 2007 av Hydrox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå