viuldriftking Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 går det an å bruke usb hub på ps3? eventuelt kan man koble til så mange man vil? Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 ingen son vet?? Lenke til kommentar
Walts Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 har ikke prøvet men regner med det funker, vet det ble nevnt i kampen på om man trengte de extra funksjonene på 60gb ps3 eller ikke =P Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 hadde vert kjekt, får mine 4 er alltid opptatt!! Ratt i en, ladekabel til kontoll i en, ladekabel til headset i en, mus å tastatur i en, å da blir det dårlig plass til harddisk? Må bytte om hele tiden! Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Skulle tro det funker;) Ville i såfall plugget i de tingene som kun trenger strøm ( ladere ) i usb huben, og latt de tingene som sender signaler stå direkte i maskinen! Lenke til kommentar
RadGravity Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) eller bare lad kontrollene i en laptop som ligger og slenger på bordet Endret 25. november 2007 av RadGravity Lenke til kommentar
Talker Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Eller plugge de tingene som suger strøm rett i konsollen, og de som sender signal i hub'en. Med tanke på strømtrekk per port osv Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Funker som bare det. Bruker det selv men PSEye funka ikke på den, men ellers så funker den å lade kontroller. osv. Endret 10. juni 2008 av BadSmile Lenke til kommentar
democomputer Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 går det an å bruke usb hub på ps3? eventuelt kan man koble til så mange man vil? Jeg kjøpte den billigste 2.0-huben jeg fant på dealextreme.com og den funker som fjell til lading og usbdisker med video. Har hørt om folk som har trøbbel med guitar hero dongle via hub. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå