toazty Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 trenger litt tips til hvordan jeg kan få utnyttet denne telefonen, fikk telefonen i dag, og har tukla litt med den, Messenger er jo en selvfølge.. men lurte litt på dette med om det koster noe? når jeg er hjemme er jeg koblet til trådløst nett , men har satt opp mail varsling og slike ting... og når jeg er ute å kjører er jeg jo koblet opp mot en teleoperatør, er jeg koblet opp hele tiden og betaler jeg for det 24\7 ? satt og lurte litt på om det ikke finnes noe automatisk tastelås? vet jeg kan sette den på lås etter 1 min og slikt, men da må jeg taste inn pin kode hver gang.. kameraet var helt forferdelig.. men var vel egentlig ikke derfor jeg kjøpte den men tar imot alle anbefalinger når det gjelder denne telefonen.. Lenke til kommentar
Zafar Iqbal Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) trenger litt tips til hvordan jeg kan få utnyttet denne telefonen, fikk telefonen i dag, og har tukla litt med den, Messenger er jo en selvfølge.. men lurte litt på dette med om det koster noe? når jeg er hjemme er jeg koblet til trådløst nett , men har satt opp mail varsling og slike ting... og når jeg er ute å kjører er jeg jo koblet opp mot en teleoperatør, er jeg koblet opp hele tiden og betaler jeg for det 24\7 ? satt og lurte litt på om det ikke finnes noe automatisk tastelås? vet jeg kan sette den på lås etter 1 min og slikt, men da må jeg taste inn pin kode hver gang.. kameraet var helt forferdelig.. men var vel egentlig ikke derfor jeg kjøpte den men tar imot alle anbefalinger når det gjelder denne telefonen.. Tar jeg ikke feil betaler du kun når du sender eller mottar data. Så hvis gprs oppkoblingen er aktiv har ikke det noe og si bortsett fra at du kansje får noe mer strøm forbruk på telefonen. ikke hørt om noen automatisk taste lås. Men det eneste jeg kan tenke meg er noe i allea screensaver som har en slik funksjon. Du kan jo se om du finner noe her http://www.freewarepocketpc.net så får du sifra hvis du finner noen brukanes. Jeg har lagt inn quimenu som du finner på siden referert til ovenfor. Det er et program som jeg syns var veldig bra. Viser % batteri i menyen på toppen viser en avansert start meny med muligheter for browse programmer og instillinger uten å mått åpne et nytt vindu og til slutt men ikke minst en genialt taskmanager funksjon som sørger for at aplikasjonne lukkes når du trykker på ok knappen ellers har du jo htc home customizer. Endret 22. november 2007 av Zafar Iqbal Lenke til kommentar
toazty Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 finner ikk tomtom på mobilen.. må det instaleres ? trodde det fulgte med... Lenke til kommentar
Zafar Iqbal Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 finner ikk tomtom på mobilen.. må det instaleres ? trodde det fulgte med... tomtom følger med. Har du sjekket cden du fikk med telefonen. Husker ikke helt om det lå på telefonen eller om det måtte installeres. På cdene finner du også gprs monitor som er genial hvis du legger inn riktige data takster. Så kan du generere dags,mnds raporter. PS!! Kun et bykart til tomtom skal du ha mer må du kjøpe det på nett. Tror det lå på 5-600 kr for den biligste pakken. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 installerte netopp cd'ene jeg fikk med.. der var det et greit program som viste % i battri kapasitet, hvor mye jeg har lasta ned og hvor mye det koster.. og slike ting.. den navigasjonen er jeg ikke helt fornøyd med... fant ikke husnr. mitt Lenke til kommentar
toazty Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 når eg jeg tukla med telefonen i 6 timar og lurer fortsatt på hvor jeg endrer meldings lyder .. har t.o.m. lest bibelen til denne telefonen.. .. noen som kan hjelpe meg..?? Lenke til kommentar
dondi Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Start-Meny/Instillinger/Lyder og Varslinger Velg fane Varslinger (nederst til venstre) Deretter velg ønsket hendelse du vil tilpasse ifra nedtrekkslisten. Trykk ok. dættsitt - ai tink. når eg jeg tukla med telefonen i 6 timar og lurer fortsatt på hvor jeg endrer meldings lyder ..har t.o.m. lest bibelen til denne telefonen.. .. noen som kan hjelpe meg..?? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Happy reading: Tråden om HTC TyTN II - tips og nyttig info Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå