Rallare Svensson Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 ~10sek i micro'en. Garantert dødt. Noe mer enn 10s i microen, så kan det hende at microen brått ender sitt liv. Husk å ta vekk alt av plastikk. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 ~10sek i micro'en. Garantert dødt. Noe mer enn 10s i microen, så kan det hende at microen brått ender sitt liv.Husk å ta vekk alt av plastikk. Korleis skal du klare å ta vekk all plastikk i ein PC der samtlige kretsar er haldt saman av plastikk? Lenke til kommentar
pepzi Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Du skal lure kjerringa du!? Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Som allerede nevnt før i tråden, sett strømforsyninga til 110v... Så går ihvertfall den. -Tet Lenke til kommentar
streeter Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 ~10sek i micro'en. Garantert dødt. Noe mer enn 10s i microen, så kan det hende at microen brått ender sitt liv.Husk å ta vekk alt av plastikk. Korleis skal du klare å ta vekk all plastikk i ein PC der samtlige kretsar er haldt saman av plastikk? Og hvorfor skal du fjerne all plastikk? Blir metallet i kretsene så varmt at plastikken smelter på 10 sek? den plasten som brukes på kretskort tåler jo endel varme... Lenke til kommentar
Rallare Svensson Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 ~10sek i micro'en. Garantert dødt. Noe mer enn 10s i microen, så kan det hende at microen brått ender sitt liv.Husk å ta vekk alt av plastikk. Korleis skal du klare å ta vekk all plastikk i ein PC der samtlige kretsar er haldt saman av plastikk? Unnskyld, dårlig formulert av meg. Ta ut hovedkortet, ta av evt myk plastikk og nuke kortet. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Som allerede nevnt før i tråden, sett strømforsyninga til 110v... Så går ihvertfall den. -Tet Er vel ikke akkurat vanskelig å merke seg at du har gjort det. At hele PC-en gnister, røyker og tilslutt går opp i flammer er vel ikke akkurat noe "sporløst" drap. (en kan jo naturligvis være heldig og satse på at den dør en stille død) Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Gå inn i bios, sett opp v-core volten på cpu, volten på minne, og alt mulig du kan finne av voltjusteringer. Save and exit Lenke til kommentar
Harkonnen Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hvorfor i all verden skal du gjøre dette ? Kan du ikke bare si det som det er .. "Jeg trenger ny pc" og gi den gamle bort til noen som trenger den ? Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) noen lever etter kjøp og kast-prinsippet Endret 26. november 2007 av mhsalangli Lenke til kommentar
brukerenerslettet Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 forsikrings svindel -.-"? Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Tror heller det er "Mamma pappa, maskina virker ikke lenger. Jeg trenger nyyyyyyyyyy!" Snart jul som sagt Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Skal ikke synse ikke hvorfor trådstarter trenger å vite dette. Mitt forslag er ihvertfall en ullsokk ... Fungerer så enkelt som at du åpner kabinettet, kaster inn en ullsokk og skrur maskinen på. Garantert ødelagt på få sekunder. Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 ukksokker og fleeze genser... så tar du ut hket og baller det inn i genseren. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 hvis det er snakk om forsikringssvindel så er jeg ikke interessert å gi noen løsning for slikt. om du skal lure kjerringen/foreldre så koimmer de ikke til å feilsøkle maskinen så... enkleste løsningen er da bare å koble vekk startknapp-signalkabelen fra hovedkortet. Da vil ikke maskinen lengre starte når du trykker på startknappen og vil for enhver vanlig bruker virke som er den er avgått med døden... Må jo dog si at det er litt sleipt å lure folk på denne måten... -Stigma Lenke til kommentar
The-Flu Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 La meg forsøke å oppgradere den for deg, jeg har mange hovedkort-drap på samvittigheten, hehe... Lenke til kommentar
icedragon1990 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 haha! mye fete svar her ullsokk høres ut som en bra måte^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå