Lefse Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Ler meg fillete her. :!: Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 «Det hele var min skyld, men fører B sa at det var OK og at jeg bare skulle glemme skadene på hans bil. Det skulle han få fikset selv, sa han. Det viktigste for ham var at kona aldri fikk vite at han hadde vært akkurat der akkurat da.» Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Da jeg skulle på jobben i morges kjørte jeg, klokken 07.00, rett ut fra oppkjørselen min og inn i en buss. Bussen kom 5 minutter for tidlig! Ulykken skjedde fordi jeg hadde ett øye på lastebilen foran, ett på en fotjenger og det andre på bilen bak. Jeg begynte så smått å bremse, men trafikken var mer stillestående enn jeg trodde. Spørsmål: Kunne noen av førerene ha gjort noe for å forhindre ulykken? Svar: Reist med buss? Jeg kjørte i ca 110 km/t da kjæresten min, som satt bakpå, lente seg fram og tok tak i testiklene mine så jeg mistet kontrollen. Jeg visste ikke at fartsgrensen gjaldt etter midnatt. Jeg visste at hunden tenkte på bilen som sin egen, men jeg ville ikke ha bedt henne kjøre hvis jeg trodde det innebar en risiko. Frontruta ødelagt. Årsak ukjent. Muligens voodoo. En lastebil rygget gjennom frontruten og inn i min kones ansikt. I et forsøk på å drepe en flue, kjørte jeg inn i lyktestolpe. Jeg hadde vært ute å handlet hele dagen, og var på vei hjem. Da jeg kom til et kryss spratt en hekk opp og hindret utsikten og jeg så ikke den andre bilen. En usynlig bil kom fra ingensteder, rammet bilen min, og forsvant sporløst. Jeg ble kastet ut av bilen da den forlot veien. Senere ble jeg funnet i en grøft av noen kuer på avveie. Fyren var straks her så der! Jeg måtte svinge flere ganger før jeg traff ham. Jeg hadde kjørt bil i førti år da jeg sovnet og havnet i en ulykke. Mens jeg nærmet meg krysset kom et skilt plutselig til syne der intet stoppskilt noen gang hadde kommet til syne. Bilen min var lovlig parkert idet den rygget inn i en annen bil. Jeg fortalte politiet at jeg ikke var skadet, men når jeg fjernet hatten fant jeg ut at hodeskallen hadde sprukket. Jeg så en saktegående eldre herre med trist ansikt idet han spratt på biltaket. Den indirekte årsaken til ulykken var en liten mann i en liten bil med en svær kjeft. Uoversettbar: The gentleman behind me struck me on the backside. He then went to rest in a bush with just his rear end showing. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg kjørte inn i en lyktestolpe som var skjult bak noen mennesker. Ulykken var forårsaket av at jeg vinket til mannen jeg påkjørte forige uke. Bilen min ble truffet av en ubåt. (The Navy informed the wife of a submariner that the craft was due in port. She drove to the base to meet her husband and parked at the end of the slip where the sub was to berth. An inexperienced ensign was conning the sub and it rammed the end of the slip, breaking a section away, causing her car to fall into the water. The Navy paid the compensation claim.) Bilen min ble truffet av et hus. (A house was being moved by a large truck. My friend had his car parked on the side of the road correctly. The house began to tilt off the truck and eventually fell off the truck, landing on my friend's car. He eventually had the insurance paid, after lengthy explanation and the moving company confirming the story.) Uoversettbar: Q: What gear were you in at the moment of the impact? A: Gucci sweats and Reeboks. Lenke til kommentar
embark Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Uoversettbar:Q: What gear were you in at the moment of the impact? A: Gucci sweats and Reeboks. O.G. Pimp? :!: Utrolig mye bra her. Og utrolig mange som tydeligvis aldri skulle hatt førerkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå